مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: موانع تولید دو واحد صنعتی در بخش کشاورزی این شهرستان بررسی و رفع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیدناصر حسینی خرمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان تصریح کرد: این واحد‌ها شامل واحد تولید عرقیات شرکت تعاونی مهرورزان فرهنگی ارسنجان با ظرفیت تولید سالیانه ۶۰۰ تن و واحد تولید شیر پاستوریزه شرکت مهرورزان فرهنگی ارسنجان با ظرفیت تولید ۲۵۰۰ تن در سال است.

او با اشاره به تشکیل قرارگاه مانع زدایی سپاه فجر در این شهرستان، اظهار کرد: این جلسه به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس و با حضور مدیران استانی تشکیل شد و پس از بازدید ۲۱ واحد صنعتی، در نشست مشترک با حضور مسئولان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی مشکلات واحد‌های مذکور مورد بررسی قرار گرفت تا مجدداً به چرخه تولید برگردند.

به گفته حسینی؛ در خصوص واحد تولید عرقیات مقرر شد در مدت یک هفته پس از اخذ استعلام از اداره تامین اجتماعی نسبت به انتقال پروانه بهره برداری به نام مالک جدید اقدامات لازم صورت پذیرد و در خصوص واحد تولید شیر پاستوریزه، معرفی به بانک برای اخذ تسهیلات در دستور کار قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان عمده مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان را معوقات بانکی و نیاز به تسهیلات، عنوان کرد.

شایان ذکر است: از ابتدای اجرای طرح صنعت یار قرارگاه صنعتی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس تا کنون مشکلات بیش از ۵۰۰ واحد صنعتی، شناسایی و در کارگروه‌های تخصصی مطرح شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار