فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: شروری که در یکی از خیابان‌های ایرانشهر با تیراندازی به یک شهروند باعث مجروحیت وی و رعب و وحشت عمومی شده بود، با اقدام ضربتی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ حسن کیخا فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:   در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی فردی ناشناس به یک شهروند در یکی از خیابان‌های ایرانشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: با حضور مأموران در صحنه و در نتیجه تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد، فردی به دلیل اختلافات قبلی با سلاح کمری به سمت یکی از شهروندان تیراندازی و پس از مجروح ساختن وی از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: با توجه به رعب و وحشت عمومی ایجاد شده از این عمل وحشیانه و بوجود آمدن جو نا امنی در بین شهروندان، تلاش پلیس برای دستگیری عامل این تیراندازی آغاز شده که با تلاش صورت گرفته و در نتیجه اقدامات تخصصی پلیس در نهایت مخفیگاه متهم متواری در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی شد.

سرهنگ کیخا بیان داشت: بلافاصله پس از هماهنگی قضائی مأموران پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی شهرستان در قالب ۲ تیم عملیاتی به محل اعزام شدند و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه سلاح کمری را کشف کردند.
وی در ادامه افزود: متهم ۳۰ ساله پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی به شرارت خود در خصوص ایجاد ناامنی در سطح شهر اعتراف  کرد که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه علت و انگیزه اقدام مجرمانه شرور تسویه حساب شخصی به دلیل اختلافات مالی قبلی با فرد مضروب بوده است، بر عزم جدی پلیس در برخورد با هر گونه نا امنی تأکید و از خانواده‌ها و به خصوص سران طوایف خواست تا جوانان را از عواقب سخت نگهداری، حمل و جابجایی انواع سلاح گرم و سرد آگاه سازند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار