عرب اول گفت: پارسال مجموعه درآمدهایی که برای سیستان و بلوچستان مصوب شد ۸۵۹ میلیارد تومان بود و امسال مجموع درآمدهای پیش‌بینی شده هزار و ۴۲۹ میلیارد تومان است که رشد ۶۶ درصدی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد عرب اول رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهارداشت: از اول امسال  تاکنون از محل جدول ۱۰-۱ قانون بودجه چهار هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان، از محل اعتبارات ملی هزار و ۹۰۰میلیارد تومان و اعتبارات ملی استانی شده ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این روزها از بابت تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۱ حساس است افزود: سال ۱۴۰۱ آغاز برنامه هفتم توسعه است و بسیاری از برنامه‌های توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان را باید در قالب آن رقم بزنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه این استان چند گام باید اجرایی و عملیاتی کنیم که گام اول مکاتبه شده است ادامه داد: پایه و اساس برنامه هفتم توسعه براساس آمایش سرزمینی است یعنی سازمان برنامه و بودجه که متولی تدوین این برنامه هفتم توسعه بوده نگاهش باید به آمایش باشد.

وی با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی در آمایش ملی برای سیستان و بلوچستان افتاده است گفت: در کلان کشور ۱۳ شهر به عنوان شهر سطح یک معرفی شدند که این شهرها وظایف فراملی دارند و تنها استانی که ۲ شهر در مجموعه این شهرهای سطح یک دارد سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار