مسئول نوسازی مدارس اندیمشک گفت: مجوز‌ها برای ساخت یک سالن ورزشی چند منظوره که متعلق به آموزش و پرورش است، اخذ شد.

محمد فراست مسئول نوسازی مدارس اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تمام مجوز‌ها برای ساخت یک سالن ورزشی چند منظوره که متعلق به آموزش و پرورش بوده، انجام شده است و به زودی عملیات پی کنی آن آغاز و شروع به کار خواهد کرد و تا یک سال آینده ساخت آن به پایان خواهد رسید.

او با بیان اینکه استفاده از این سالن چند منظوره برای تمام شهروندان چم گلک آزاد خواهد بود، افزود: قرارگیری این سالن ورزشی در نزدیکی زمین چمن تربیت بدنی این امکان را مهیا ساخته است و همه شهروندان می‌توانند از فعالیت در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال و ... بهرمند شوند.

فراست ادامه داد: مساحت این زمین یک هزار و ۵۰۰ متر است که ۸۵۰ متر زیر بنا دارد که اعتبار اولیه آن ۷ میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان بوده که با تلاش و پیگیری‌های حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران تامین شده است

مسئول نوسازی مدارس اندیمشک تصریح کرد: یک سالن اجتماعات با ظرفیت ۳۵۰ نفر و متراژ یک هزار متر مربع که ۶۰۰ متر زیربنا دارد، در ورودی شهر چم گلک در حال ساخت است، اعتبار این پروژه نیز از شرکت ملی نفت بوده و با تلاش و حمایت‌های حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تامین شده و از سوی نوسازی مدارس برای مردم چم گلک در حال آماده سازی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.