مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) رامهرمز گفت: عملیات بهسازی سالن وزنه برداری قهرمان رضا دهدار در این شهرستان تعمیر و بهسازی شد.

مجید قنواتی مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور تقویت روحیه ورزشکاران به ویژه رضا دهدار قهرمان وزنه بردار آسیا و جهان بهسازی سالن تمرین این قهرمان به همت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) این شهرستان ز در دستورکار قرار گرفت.

او بیان داشت: تعمیر و بهسازی سالن وزنه برداری با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال شامل؛ اجرای سقف کاذب، کفپوش، نصب سیستم سرمایشی، رنگ آمیزی، تعویض سیستم برقی و زیبا سازی در متراژ ۱۲۰ متر مربع انجام شد.

رضا دهدار در ۱۱ تیر ۱۳۷۴ در رامهرمز متولد شده و یک وزنه‌بردار ایرانی است، وی در مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جهان ۲۰۱۹ موفق به کسب مدال طلا دوضرب و مدال برنز مجموع در دسته ۱۰۲ کیلوگرم شد، همچنین در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا که در سال ۲۰۱۶ در شهر دوحه قطر برگزار شد، در دستهٔ ۹۴ کیلوگرم برای تیم ملی حفاری خوزستان وزنه زد و به مهار وزنه‌های ۱۶۱ کیلوگرمی در یک ضرب و ۲۰۶ کیلوگرمی در دوضرب و با مجموع ۳۶۷ کیلوگرم به ۳ مدال برنز این دسته دست یافت و پس از سهراب مرادی (قهرمان المپیک) و سید ایوب موسوی در جایگاه سوم رقابت‌های دسته ۹۴ کیلوگرم قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.