فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از ساماندهی و تلاش بیش از ۱۱ هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : از سال ۹۹ و آغاز طرح شهید سلیمانی که استان کرمانشاه پیشرو و پیشگام در اجرای این طرح در کشور بود، بیش از ۱۱ هزار بسیجی برای خدمات رسانی به هم استانی‌ها ساماندهی شدند.

او با اشاره به خدماتی که در این طرح به مردم کرمانشاه ارائه شد، گفت : شناسایی بیماران مبتلا به کرونا با مراجعه حضوری به درب منازل و شناسایی و رسیدگی به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا از اقدامات بسیجیان در طرح شهید سلیمانی بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: در غالب طرح شهید سلیمانی در استان کرمانشاه تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۳۰۰ هزار بسته بهداشتی و آموزشی توزیع شده است.

او ادامه داد: حضور به موقع و از روز اول شروع واکسیناسیون در کنار کادر درمانی و پزشکی دانشگاه علوم پزشکی از دیگر اقدامات بسیج در بحران کرونا بوده است.

ریحانی گفت: در شهر کرمانشاه ۶ مرکز تجمعی واکسیناسیون و در شهرستان‌ها ۶ مرکز دیگر را کادر بهداری سپاه و بسیج اداره در ۲ نوبت صبح و عصر اداره می‌کنند.

او ادامه داد: کادر بهداری سپاه‌های ناحیه شهرستان‌ها به کمک کادر بهداشتی علوم پزشکی رفته و کار واکسیناسیون عشایر به ویژه در مناطق صعب العبود و مناطقی که دسترسی به مراجعه به مراکز واکسیناسیون ندارند نیز آغاز شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر واکسیناسیون عشایر به خوبی دنبال می‌شود و به این مردم قول داده‌ایم با رسیدن مهلت تزریق دز دوم واکسن مجدداً به آن‌ها مراجعه خواهیم کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.