مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت : بیش از ۴ هزار راننده ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامرضا شهبازی مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت : رانندگان از آسیب کرونا در امان نبوده و از زمان شیوع آن، درآمد آن‌ها کاهش یافته است.

او در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی رانندگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه، گفت : ماسک و محلول‌های ضدعفونی به صورت مداوم و مستمر از سوی سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر در اختیار رانندگان شهر قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه افزود: شهروندان هم در رعایت تعداد سرنشین خودرو‌ها رعایت کنند و رانندگان هم باید از سوار کردن مسافران بدون ماسک خودداری کنند.

او ادامه داد: گشت‌های بازرسی در سطح شهر ضمن تذکرات لازم تعداد ۲۰ مورد اتوبوس و بیش از ۴۰۰ خودرو حمل و نقل را به واسطه رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی توقیف کرده، ولی از نظر قانون زمان مشخصی برای مدت زمان توقیف پیش‌بینی نشده است.

شهبازی در خصوص آخرین روند واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی، گفت: به واسطه پیگیری‌های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی تاکنون بیش از ۴ هزار راننده تاکسیرانی و حوزه حمل و نقل اتوبوسرانی نوبت اول را دریافت کرده و در حال دریافت دُز دوم هستند.

او یکی از دغدغه‌های سازمان را پرداخت الکترونیکی کرایه عنوان کرد و افزود: جلسات متعددی در این راستا با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف داشتیم که نیازمند یک سری زیرساخت‌ها است و در حال پیگیری آن‌ها هستیم.

او گفت: سامانه ۱۳۳ در خصوص شکایت مردمی به صورت ۲۴ ساعت با مجموعه بازرسی سازمان هماهنگ و جوابگو شهروندان است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.