مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان چشم انتظار کمک‌های مردمی در «شور عاطفه‌ها» هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در نشست خبری «شور عاطفه‌ها» که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اردبیل برگزار شد، گفت: هم‌اکنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند که برای ادامه تحصیل نیازمند کمک‌های سخاوتمندانه مردم نیکوکار استان هستند.

او با اعلام اینکه دانش‌آموزان تحت حمایت دارای استعداد و توانایی‌های بسیاری هستند که اگر به صورت مستمر به آن‌ها کمک شود در آینده به افرادی موفق تبدیل خواهند شد، بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری و مجازی، گوشی همراه و تبلت مهم‌ترین نیاز دانش‌آموزان محسوب می‌شود که امید است با یاری خیران بتوانیم بر این امر فایق آییم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه تاکنون هم‌استانی‌های خیر بیش از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به «شور عاطفه‌ها» کمک کرده‌اند، افزود: با توجه به مشکلات تحصیلی فرزندان خانوار تحت حمایت همچنان بسیاری از آن‌ها با مسائل بیشماری روبه‌رو هستند که کمک‌های مردمی می‌تواند لبخند و شادکامی را تقدیم‌شان کند.

دشتی با اشاره به کمک چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران در سال ۱۳۹۹ در قالب «شور عاطفه‌ها»، گفت: همچنان شاهد کمک‌های خیران هستیم که شاید افزایش چشمگیری نیز نسبت به سال‌های گذشته داشته باشد.

او با اعلام اینکه «شور عاطفه‌ها» از ۲۰ شهریور تا ۱۱ مهر ماه برگزار می‌شود، بیان کرد: این طرح در سال‌جاری با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» اجرا شده و هدف آن نیز تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در کنار دفاتر، پایگاه‌های کمیته امداد و مراکزنیکوکاری، ساده‌ترین شکل کمک‌رسانی بهره‌گیری از روش‌های نوین و الکترونیکی است، افزود: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

او با اشاره به اینکه ارسال عدد یک (۱) به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز از دیگر روش‌های مشارکت در طرح «شور عاطفه‌ها» است، گفت: پس از ارسال، امدادگران در اسرع وقت با خیران تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.