مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای ماه محرم بیش از ۹۵ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای ماه محرم تا روز سیزدهم ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش، ۹۵ هزار و ۳۵۰ پرس غذای گرم و سبدکالا در قالب طرح «اطعام و احسان حسینی» در بین مددجویان تحت حمایت و سایر افراد نیازمند استان توزیع شده است.

او با اشاره به فعالیت ۳۵ آشپزخانه «اطعام حسینی» در سطح استان اردبیل، افزود: این آشپزخانه‌ها از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر با طبخ غذای گرم پذیرای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه از روز نخست ماه محرم تا سیزدهمین روز این ماه ۸۳ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم طبخ و در بین خانوار تحت حمایت و سایر افراد نیازمند توزیع شده است، بیان کرد: برای پخت غذای گرم در ایام محرم بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی هزینه پرداخت شده است.

دشتی با بیان اینکه توزیع ۱۱ هزار و ۸۵۰ سبدکالا در بین محرومان از دیگر فعالیت‌های این نهاد است، افزود: حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای تهیه و توزیع سبدکالا در ایام سوگواری امام حسین (ع) به صورت نقدی و غیرنقدی هزینه شده است.

او ضمن قدردانی از همکاری و کمک‌های خیران، مراکزنیکوکاری، سپاه حضرت عباس (ع)، بسیج سازندگی و موسسات خیریه استان، گفت: نیکوکاران اردبیلی با هم‌افزایی کمیته امداد و مراکزنیکوکاری چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به محرومان جامعه کمک کرده‌اند که از یکایک آن‌ها کمال تشکر داریم.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه طرح «اطعام و احسان حسینی» تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، بیان کرد: همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی به این طرح هستیم تا بیش از پیش بتوانیم به یاری مستمندان جامعه بشتابیم.

دشتی با بیان اینکه نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۴۵*۸۸۷۷*به آسان‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود در طرح «احسان حسینی و اطعام حسینی» مشارکت کنند، گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نیز در اختیار مردم خیر استان اردبیل قرار دارد تا بتوانند به سادگی کمک‌های خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.