پویش شور عاطفه‌ها برای کمک به تامین لوازم تحصیلی دانش آموزان نیازمند در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روشن قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر بیان کرد: پویش شور عاطفه‌ها در راستای برگزاری رزمایش احسان حسینی، با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» امروز آغاز شد و با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج و همچنین مشارکت فعال مراکز نیکوکاری، تا ۱۱ مهر ادامه دارد.

او افزود: ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریور ویژه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است و چهارشنبه ۷ مهر نیز زنگ شور عاطفه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس استان نواخته می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر ادامه داد: ۹ هزار و ۸۰۰ دانش آموز در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین زیرپوشش داریم که باید برایشان بسته‌های آموزشی و فرهنگی تهیه شود.

روشن با بیان اینکه ۱۶۰ پایگاه و مرکز نیکوکاری در استان بوشهر آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، عنوان کرد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی‌شان را به این پایگاه‌ها تحویل دهند، همچنین می‌توانند کمک نقدی خود را از طریق شماره گیری کد دستوری#۱*۰۷۷*۸۸۷۷* ، یا واریز به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ و یا مراجعه به درگاه emdad.ir در اختیار کمیته امداد قرار دهند تا در کوتاه‌ترین زمان لوازم مورد نیاز دانش آموزان تهیه و به آنان اهدا شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.