عضو جبهه پایداری درباره سفرهای استانی دولت سیزدهم نکاتی را مطرح کرد.

غلامحسین رضوانی عضو جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور کشورمان بیان کرد: آنچه مهم است این است که حاکمیت باید ثابت کند که متعلق به همه مردم ایران است و خوشبختانه رویکرد آقای رئیسی در این زمینه بسیار قابل توجه بوده و هست.

او ادامه داد: این موضوع قابل تقدیر است که آقای رئیسی بدون تشریفات مرسوم و الم و کتل صرفا برای انجام وظیفه، سفرهای استانی خود را دنبال می‌کند و هیچ گونه حاشیه‌ای  ندارد هم از این نظر که بی جهت هزینه تراشی نشود و هم از این نظر که مردم حس می‌کنند او از خودشان است و راحت می‌توانند با او صحبت کنند  و خوشبتانه این اتفاق در حال رخ دادن است.

رضوانی افزود: علاوه بر اینها اصولا مسئولانی که از پشت عینک و اتاق‌های شیشه‌ای بخواهند مردم را ارزیابی کنند، با درد مردم آشنا نخواهند شد، ما همواره این تصور شبه روشنفکری را داشته‌ایم که برخی فکر کردند اصول مدیریت در کشور ما از دور مسائل را پیگیری کردن است.

عضو جبهه پایداری گفت: در کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران که اصل بر وجود یک حکومت مردمی است حتما مسئولان باید در ارتباط مستقیم با مردم باشند تا بتوانند درد مردم را حس کنند. اینکه ما شاهدیم خود امیرالمومنین (ع) رفتند و به فقرا کمک کردند به این سبب نبوده که او نمی توانسته این کار را به فرزندان و یا غلامان خود واگذار کند، بلکه حتما حاکم مسلمانان باید با مردم تماس داشته باشند و مردم بطن جامعه حاکم را در میان خود ببینند و حس کنند از یک جنس هستند و خوشبختانه آقای رئیسی هم این رویکرد را با جدیت دنبال می‌کند.

نماینده مجلس بیان در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم که هم آقای رئیسی این رویکرد را ادامه دهد و هم دیگرانی که در دولت حضور دارند با او همین روش را داشته باشند، ولو به صورت انفرادی در مواردی ورود کنند و با مردم هم صحبت باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار