مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در یزد از اهدای بسته‌های تحصیلی بنیاد احسان به چهار هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز مناطق کم‌برخوردار استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی‌اکبر محمدپناه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در یزد گفت: در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس، بسته‌های تحصیلی بنیاد احسان به چهار هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز مناطق کم‌برخوردار استان  تهیه شده است.

او افزود: بسته‌های تحصیلی که تولید تلاشگران جوان ایرانی است بر اساس محتوای فرهنگی و بهداشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

محمدپناه  ادامه داد: این لوازم شامل نوشت‌افزار و کیف مدرسه است که به دانش‌آموزان مناطق محروم و دوردست پیش از آغاز سال تحصیلی تعلق خواهد گرفت. 

محمدپناه تصریح کرد: پویش مشق احسان با همکاری خیران و از سوی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام به منظور رسالت اصلی این ستاد یعنی محرومت زدایی در چندین مرحله برگزار شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام یزد در مورد پنجمین رزمایش احسان که در فروردین ماه برگزار شد، گفت: در این رزمایش در مرحله اول ۱۳ هزار بسته معیشتی، در مرحله دوم ۲۵ هزار بسته پروتئینی، در مرحله سوم ۱۲۰ هزار بسته غذای گرم، در مرحله چهارم بیست هزار بسته و در مرحله فعلی ۱۶ هزار بسته معیشتی آماده شده است که با حمایت مردم و جهادگران بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

محمدپناه اظهار کرد: در سال گذشته هفت هزار بسته معیشتی و در رزمایش احسان و سلامت نیز در سه مرحله ۲۰ هزار بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی و دستکش در مناطق حاشیه‌ای و محروم توزیع شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار