مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت به پارک‌ها، اقداماتی صورت گرفته است، اما برای ریشه‌کن شدن این موضوع، باید فرهنگ سازی شود.

فروغ مرتضایی نژاد مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: از آنجا که پارک‌ها در فضای آزاد قرار داشته و امکان محصور کردن آن‌ها وجود ندارد، با وجود موانع مختلف باز هم راهی برای ورود موتورسیکلت‌ها وجود خواهد داشت.

او دربارهٔ تدابیر اندیشیده شده در این راستا افزود: در ورودی پارک‌ها راهبند‌هایی برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها که بسیار خطرآفرین هستند، قرار دارد؛ اما علاج موضوع را از جای دیگر باید جویا شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان همچنین اظهار کرد: مسدود کردن راه موتورسیکلت‌ها برای جلوگیری از حوادث انجام شده است، اما برای حل کردن این مشکل، باید میان شهروندان فرهنگ سازی صورت بگیرد.

مرتضایی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: برای فرهنگ سازی درست میان مردم، همکاری‌هایی با معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری داشته‌ایم؛ همچنین با مناطق مختلف برای عملی کردن این موضوع هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.