مدیر گروه بهداشت سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این دانشگاه در ماه‌های محرم و صفر هیچ مجوزی برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی صادر نکرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی‌اصغر حسنی مدیر گروه بهداشت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایستگاههای صلواتی با توجه به توزیع نذری، پذیرایی و ازدحام جمعیت امکان‌پذیر نیست.

او افزود: با توجه به شروع دهه اول ماه صفر شاهد برپایی برخی موکب‌های صلواتی در شهر مشهد هستیم که بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برپایی این موکب‌ها ممنوع است.

مدیر گروه بهداشت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: نظارت بر فعالیت هیات‌های مذهبی و موکب‌های صلواتی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است و در عین حال دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز بر عملکرد و نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این اماکن نظارت دارد.

حسنی بیان کرد: طرح تشدید نظارت‌ بر عملکرد هیات‌های مذهبی قبل از آغاز ماه محرم شروع شده است و در این مدت تعدادی از هیات ها به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی به سازمان تبلیغات اسلامی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.