بنتلی با خودروی Continental GT Hybrid به سمت برقی شدن می‌رود

بنتلی می‌خواهد خودرویی با یک موتور ۲.۶ لیتری V۶ توربوشارژ دوقلو با گیربکس هشت سرعته را به بازار عرضه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، شرکت خودروسازی بنتلی قصد دارد اولین خودروی برقی شاسی بلند خود را در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه کند و قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ به طور کامل برقی شود. اما قبل از این اتفاقات، به احتمال زیاد ما شاهد یک خودروی الکتریکی با نام تجاری Continental GT Hybrid خواهیم بود.

ماتیاس راب رئیس بخش مهندسی بنتلی، در مورد آینده این مدل گفت که در حال بررسی افزودن پیشرانه هیبریدی به این مدل است. مشتریان بنتلی به خودرویی با قابلیت آلایندگی صفر علاقه نشان داده اند، چیزی که برای رسیدن به مراکز شهر‌های خاص اروپا ضروری خواهد بود.

مشخصات موتوری خودروی Continental GT Hybrid

بنتلی مطمئناً در زمینه پیشرانه گزینه‌هایی دارد. بیشترین احتمال، بهره بردن از پیشرانه‌ای است که از جدیدترین PHEV جدید خود استفاده می‌کند. بنتلی در این سدان، از یک موتور ۲.۶ لیتری V۶ توربوشارژ دوقلو با گیربکس هشت سرعته بهره می‌برد. این موتور در مجموع ۵۳۶ اسب بخار (۳۹۹ کیلووات) و ۵۵۳ پوند فوت (۷۲۶ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند. این بیشتر از مجموعه ۳.۰ لیتری بنتایگا هیبرید است. این خودرو چهار در، در ۴.۱ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) می‌رسد.

خودروی Continental GT Hybrid بنتلی

در حال حاضر، عرضه Continental GT Hybrid تنها یک احتمال است، اما با توجه به برنامه‌های بلندپروازانه بنتلی برای برقی شدن کامل تا پایان دهه، دور از ذهن نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار