آیت الله ناصری گفت: تقویت موضوع دانش بنیان ها، اصلی‌ترین حرکت خود کفایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله ناصری، امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به خودکفایی ایران در زمینه‌های مختلف گفت: برای اتکا به تولیدات داخلی، اصلی‌ترین کار تقویت دانش بنیان‌ها است. 

آیت الله ناصری افزود: باید از ظرفیت و استعداد‌های جوانان این مرز و بوم استفاده کرد تا به دیگر کشور‌ها نشان دهیم هر چیز را که تحریم کنند، جوانان ما با هوش و درایت خود آن را خواهند ساخت.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود، از همه دولتمردان خواست تا حرکت شان در مسیر رضایت خداوند باشد و با خط و مشی انقلابی در راستای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

آیت الله ناصری همچنین از حرکت جدی مسئولان در زمینه مسکن و واکسیناسیون قدردانی کرد و افزود: دولت جدید حتما گرانی‌ها را ریشه یابی کرده و ببیند منشاء این گرانی‌ها کجاست.

خطیب جمعه یزد در ادامه به مسئله این روز‌های افغانستان اشاره کرد و افزود: ایران در این قضیه به خوبی عمل کرده است و مردم افغانستان باید توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت ماه صفر و اسارت حضرت زینب کبری (س) و خاندان اهل بیت (ع) گفت: زینب کبری (س)، توکل به خدا، صبوری، مقاومت، دفاع از امام و زیبایی را به ما یاد داد.
انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار