حجت الاسلام ایزدی گفت: امیدواریم با روی کارآمدن دولت انقلابی، مشکلات مردم کم شود و این نگاه رهبر است که دولتمردان گره گشای مشکلات مردم باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی، امام جمعه یزدان آباد در خطبه‌های نماز جمعه بخش یزدان آباد ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: بزرگ ترین نعمت، نعمت سلامتی است.

 او با اشاره به اینکه خداوند از ما تکلیف خواسته است و باید دستوراتش را انجام دهیم و کسی که انجام ندهد با خدا مخالفت کرده است، افزود: خداوند به ما یاد داده است که به یادش باشیم و با یاد خدا است که از گناه به دور هستیم؛ گرچه خدا نیازی به یاد کردن ندارد و این ما هستیم که نیاز داریم و این یک امتحان الهی است. 

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی بیان کرد: در این میان، حیوانات که درک و شعور ندارند؛ تسبیح خدا می گویند؛ اما اگر بنده اهل نافرمانی باشد، از حیوان پست ترمی شود. 

او بیان داشت: پس باید امر و نهی الهی را انجام دهیم و دیگران را متهم به اعمالی که انجام نداده اند، نکنیم که  اگر کسی نسبت‌های ناروا به فردی بدهد، چوبش را در همین دنیا خواهد خورد؛ بنابراین این فرد باید توبه کند تا خدواند او را ببخشد. 

امام جمعه بخش یزدان آباد به مردم توصیه کرد: از خدا بترسید، مسیر را درست بروید، متوجه خطاها باشید، از خداوند و پیامبرش اطلاعت کنید تا رستگار شوید و از نعمات خداوند استفاده ببرید. 

او در قسمت دیگری از خطبه های این هفته یزدان آباد ضمن تسلیت وفات حضرت رقیه (س)  گریزی هم به دستاورد‌های دولت جدید زد و گفت:  این دولت با دولت‌های قبل تفاوتی هایی دارد که از جمله آن می توان به سفر‌های ناگهانی که در روز جمعه صورت می گیرد، اشاره کرد که  این موضوع برگشت امید و گره گشایی از مشکلات مردم است. 

حجت الاسلام ایزدی ادامه داد: دشمنان قصد سرنگونی انقلاب را دارند؛ اما کور خواندند و امیدواریم با روی کارآمدن دولت انقلابی مشکلات مردم کم شود و این نگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که دولتمردان انقلابی، گره گشای مشکلات مردم باشند. 

او ضمن خسته نباشید به کشاورزان گفت: در آغاز برداشت محصول پسته، شکرگزار این نعمت باشید و به نعمات الهی و زحمات خود امیدوار باشید. 

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار