زمان عرضه خودروی الکتریکی فولکس واگن مشخص شد

فولکس واگن اولین خودروی پاسات الکتریکی خود را سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اتوکار؛ پس از عرضه شاسی بلند ID ۵ با پشتیبانی کوپه در اواخر امسال، پیش بینی می‌شود، فولکس واگن توجه خود را به توسعه نسخه تولیدی  ID Vizzion برای ارائه در سال ۲۰۲۳ معطوف کند. این خودروی جدید در اصل با موتور احتراق عمل می‌کند.  گفته شده خودروی جدید الکتریکی این شرکت، فولکس واگن  را به رقیبی جدی برای مدیران بازار‌های اجرایی الکتریکی مانند تسلا مدل ۳ و پولستار ۲ تبدیل می‌کند.

براساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود فضای داخلی خودروی ID Space Vizzion  همچون خودروی Phaeton که در سال 2016 ساخت آن متوقف شد، باشد. همچنین پیش بینی می‌شود بدنه این خودروی جدید تا حد زیادی به خودروی Passat شباهت داشته و دارای موتور احتراق  باشد.

فولکس واگن

با خصوصیات خودروی جدید فولکس واگن آشنا شوید

همانطور که سال گذشته توسط Autocar گزارش شد، مدل جدید ID از معماری MEB  فولکس واگن استفاده و از ID ۴ پیروی می‌کند. این خودروی جدید قرار است با پیشرانه‌های عقب یا چهارچرخ محرک ارائه شود. به گفته این شرکت  سیستم توسعه یافته ترمز الکتریکی  GTX روی خودروی جدید فولکس واگن  ارائه و استفاده می‌شود.

سال گذشته، رئیس تحقیقات و توسعه فولکس واگن به Autocar گفت: نسخه GTX قادر است در عرض ۵.۶ ثانیه سرعت ۰-۶۲ مایل در ساعت را طی کند. همچنین این خودرو مجهز به بزرگترین باتری موجود که گمان می‌رود ۸۴ کیلووات ساعت ظرفیت داشته باشد است. گفتنی است خودروی ID باید ۴۳۱ مایل با هر بار شارژ ، کمی بیشتر از  نسخه EQE جدید مرسدس بنز کار کند. بدون شک باتری‌های کوچکتر گرفته شده از سایر مدل‌های ID، از ۵۸kWh تا ۷۷kWh، در دسترس خواهند بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار