مدیر کل زندان های استان آذربایجان غربی گفت: اتمام پروژه مهدکودک زندان به همت خیرین و سازمان های مردم نهاد نیاز دارد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مجتبی محمدی مدیرکل زندان های آذربایجان غربی گفت: ۲۵ درصد پروژه ساخت مهدکودک انجام یافته و برای اتمام و تجهیز آن به یکصد میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

طی تفاهم نامه همکاری با دفتر امور اجتماعی استانداری مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال برای تکمیل پروژه ساخت مهدکودک اختصاص یافت.

مدیرکل زندان های استان با تقدیر از تلاش های خیرین و سازمان های مردم نهاد گفت: با توجه به ضرورت ایجاد مهدکودک برای نگهداری فرزندان زندانیان مادر در محیط مناسب و دور از زندان باید در سه ماهه سوم این پروژه نیمه کاره اتمام و به بهره برداری برسد.

وی با تشریح پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه ساخت مهدکودک در جوار زندان زنان ارومیه گفت: این مجموعه تا به امروز با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و چهارصد میلیون ریال در مساحت ۳۰۰ متر مربع با ۲۵ درصد پیشرفت داشته است و برای اتمام ساختمان و تجهیز آن به عزم عمومی خیرین نیک سیرت استان و سازمان های مردم نهاد نیاز داریم.

وی با تقدیراز تلاش های مدیرکل امور اجتماعی استانداری در تخصیص ۷۰۰میلیون ریال در بازدید اخیر از این پروژه گفت: برای اتمام و بهره برداری این واحد نیازمند یکصد میلیارد ریال معادل یک‌میلیارد تومان اعتبارات مالی هستیم.

وی از مساعدت های مدیرکل بهزیستی استان در قول برای تجهیز امکانات و همچنین از قول مساعد موسسه رفاه کودک ارومیه برای اتمام طبقه اول تقدیر نمودند و ادامه داد اداره کل آموزش و پرورش استان نیز برای اعطای مجوز و تامین نیروی انسانی و منابع آموزشی قول همکاری داده است.

محمدی گفت: برای کاهش آسیب های زندان بر کودکان همراه مادر باید این واحد افتتاح گردد .

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.