سامانه پاسخگویی تلفنی واکسیناسیون کرونا با شماره ۴۴۰۱ در گیلان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فیروز نصیرزاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: سامانه پاسخگویی تلفنی واکسیناسیون (۴۴۰۱) با مشارکت معاونت بهداشتی، مدیریت فناوری و مدیریت روابط عمومی این دانشگاه از نیمه دوم شهریور ماه راه اندازی شده است.

او افزود: این سامانه روزانه پاسخگوی هزاران تماس تلفنی در زمینه واکسیناسیون، نوع واکسن و نام پایگاه‌های تزریق و زمان فعالیت آن‌ها و همچنین همه موضوعات علمی مرتبط با واکسن کرونا است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: در سامانه پاسخگویی تلفنی واکسیناسیون (۴۴۰۱) گروه‌های مختلف پزشکی و کارشناسی از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی سوالات مردمی هستند.

نصیرزاده ادامه داد: در پی افزایش پایگاه‌های واکسیناسیون در این استان و ورود واکسن کرونا به استان و ضرورت اطلاع رسانی به مردم، سایت اطلاع رسانی واکسیناسیون نیز برای اعلام نام و آدرس مراکز واکسیناسیون در رشت و شهرستان‌ها و همچنین نوع واکسن و زمان تزریق در پایگاه ها، در سایت دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه اندازی شده است.

او از شهروندان گیلانی خواست قبل از حضور در مراکز واکسیناسیون، حتما به سامانه واکسیناسیون گیلان به نشانی https://vaccine.gums.ac.ir مراجعه کنند تا روزانه از مراکز فعال واکسیناسیون و نوع واکسن مطلع شوند و یا با سامانه ۴۴۰۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.