شریعتی گفت: وظیفه اصلی این سازمان جلب اعتماد مردم از طریق ارتقای کیفیت کالا و خدمات عرضه شده در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،غلامرضا شریعتی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: هرگونه کوتاهی و غفلت از کیفیت کالا و خدمات موجب خدشه دار شدن نظام استاندارد می‌شود.

او تسهیل در امور استاندارد در مناطق اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و افزود: این امر باید متناسب با شرایط و ضوابط استاندارد محقق شود.

او مشارکت کارکنان در موضوع‌های تخصصی را برای اخذ تصمیمات کلان سازمانی ضروری و لازم دانست و گفت: برخی از آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط با استاندارد نیز باید روزآمد و اصلاح شوند تا با رفع موانع بتوانیم از تولید پشتیبانی کنیم.

او امروز در جمع مدیران منطقه آزاد ارس نیز با اشاره به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها گفت: باید با مانع زدایی ها، گام‌های موثری برای رونق تولید و توسعه صادرات برداریم.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر اینکه مشکلات این منطقه آزاد تجاری باید رفع شود اظهار کرد: تجار نباید برای اخذ مجوز استاندارد برای واردات یا کنترل کالا‌های مشابه، سردرگم شوند.

محسن نریمان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس هم در این نشست گفت: خواسته کلی ما این است که با توجه به سیاست‌های کلی، نظام مراحل تایید استاندارد تسریع شده و کار‌ها دچار وقفه نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.