مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از افتتاح ۲۰ طرح بزرگ صنعتی و سرمایه گذاری در این منطقه در هفتمین دوره افتتاح‌های مناطق آزاد توسط رئیس جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس  گفت: این طرح‌های بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری داخلی بالغ بر ۹ هزار میلیارد ریال فردا چهارم خردادماه به صورت ارتباط زنده تلوزیونی توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

اوافزود: پیش از این در آیین افتتاح‌های مناطق آزاد توسط رئیس جمهوری، ۱۲۳ طرح صنعتی، زیربنایی، کشاورزی، گردشکری، تجاری و خدماتی با مجموع سرمایه گذاری ریالی ۷۶ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی ۷۰.۵ میلیون یورو و ۴.۶ میلیون دلار بصورت ارتباط زنده تصویری با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسیده است.

منطقه آزاد ارس در شمال غرب کشورمان و در مجاورت جمهوری آذربایجان و ارمنستان قرار گرفته است و با وسعت ۵۱ هزار هکتار ۱۳۷ کیلومتر با تبریز فاصله دارد.

این منطقه آزاد با افتتاح طرح‌های متعدد تولیدی و خدماتی در هشت سال گذشته روند رو به رشدی داشته و در حال تبدیل شدن به قطب سرمایه گذاری در منطقه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.