نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس با اشاره به خشکسالی و ضرر کشاورزان گفت: استمهال وام های کشاورزی برای جبران بخشی از ضررهای خشکسالی ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس  با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ درصد راه‌های روستایی شهرستان هشترود وضع خوبی ندارند گفت: خوشبختانه خارج از بودجه اختصاصی مبلغ ۴۲ میلیارد تومان برای ایجاد، احداث و تعمیرات راه‌های روستایی شهرستان در نظر گرفته شده است.

امینی همچنین از اختصاص ۱۴ میلیارد تومان برای ادامه عملیات فاضلاب مدرن شهری در هشترود خبر داد.

 امینیان فرماندار شهرستان هشترود هم از افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای شهرستان هشترود خبرداد و گفت: این مبلغ امسال به ۵۳ میلیارد و ۲۲۴ میلیون تومان رسیده است.

 امینیان همچنین از تخصیص ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از تبصره ۱۹ برای سد سهند خبرداد.

او گفت: این مبلغ در کل کشور فقط برای شهرستان هشترود تخصیص یافته و جذب شده و آن هم به خاطر الگو بودن طرح پایاب سد سهند در کشور که در قالب تفاهم نامه ۳ جانبه است.

فرماندار هشترود همچنین با انتقاد از اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی  از توزیع ناعادلانه اعتبارات برای شهرستان هشترود گفت: متاسفانه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بودجه لازم را برای شهرستان  هشترود برای اجرای پروژه‌ها و تجهیز سالن و فرهنگسرا در نظر نمی‌گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.