عالیپور گفت: شبکه فاضلاب اهواز بیش از ۲ هزار کیلومتر طول دارد که یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر آن فرسوده است و اگر تا یک ماه دیگر باران ببارد، اهواز را آب می‌برد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا عالیپور، سرپرست شهرداری اهواز در نشست قرارگاه سه‌گانه آب و فاضلاب، مسکن و محرومیت‌زدایی خوزستان که امروز (۱۸ شهریورماه) با حضور وزیر کشور برگزار شد، خطاب به استاندار جدید خوزستان، گفت: یک ماه دیگر اگر باران ببارد اهواز را آب می‌برد.

او افزود: ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر طول شبکه فاضلاب است که یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر آن فرسوده است. ۲۴۲ ایستگاه پمپاژ شبکه فاضلاب نیز وجود دارد که ۵۰ درصد آن خراب است.

فاضلاب اهواز یکی از بزرگترین معضلات انی کلانشهر است  و تاکنون میلیارد‌ها تومان اعتبار به منظور ساماندهی سیستم فرسوده فاضلاب اهواز به نهاد‌ها مختلف استان اختصاص یافته  اما این مشکل همچنان پابرجاست.

این درحالی است که کرمی نژاد مدیر عامل آبفا در خصوص پروژه شبکه فاضلاب اهواز در این جلسه گفت: به طور کلی از طرح جامع فاضلاب اهواز ۴۱ درصد از سال ۷۲ تاکنون انجام شده است و حدود ۶۰ درصد پروژه باقی مانده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.