رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: ایجاد کانون‌های خدمت رضوی در تمام نقاط استان توفیق بزرگی به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدصالح جوکار رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در نشست معاونان و مسئولان کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌ها و کانون‌های تخصصی استان یزد، گفت: تقویت نمایندگی آستان قدس در استان یزد و شکل گیری کانون‌های خادمیاری آن در مساجد و محلات مایه توفیق است.

 با بیان اینکه خدمت در آستان مقدس حضرت امام رضا (ع) افتخار بزرگی بوده که در آن حکمت و عزت بسیاری نهفته است، افزود: رهبر معظم انقلاب که هر آنچه از خوبی وجود دارد در ایشان تجلی پیدا کرده، یکی از افتخارات خود را خادمی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می‌دانند و این نشان از جایگاه خدمت به امام رضا (ع) است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توسعه  فرهنگ رضوی در تمام نقاط کشور تاکید کرد و اظهار داشت: انجام خدمت به مردم در هر سطح و بخش و منطقه‌ای نقش بستن نام امام رضا (ع) بر آن آثار بزرگی دارد که در زندگی یکایک خادمان رضوی هم وجود دارد.

جوکار ادامه داد: یقینا هر کسی که در راستای ترویج فرهنگ رضوی تلاش و فعالیت می‌کند مورد شفاعت آن حضرت قرار گرفته و برکت و رحمت خداوند در زندگی او فراوان می‌شود.

او خدمت به محرومان را از اصلی‌ترین رویکرد‌های برنامه‌های رضوی در سطح کشور و استان یزد عنوان کرد و گفت: امروز مردم به خوبی حس می‌کنند که سایه حضرت امام رضا (ع) بر سر آن‌ها قرار دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد تصریح کرد: همه افرادی که توفیق خدمت به عنوان خادمیاران رضوی را دارند باید قدر این نعمت را بدانند و به آن افتخار کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.