با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی «دبیرخانه گردشگری مقاومت» افتتاح و از «دانشنامه شهدای روحانی استان بوشهر» رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه سفرش به بوشهر در مراسم افتتاح «دبیرخانه گردشگری مقاومت» و رونمایی از «دانشنامه شهدای روحانی استان بوشهر» شرکت کرد.

او گفت: روحانیت در عرصه‌های مختلف نقش آفرین بوده و در عرصه دفاع و مجاهدت شهدای بزرگی را تقدیم کرده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر را پایتخت مقاومت و ایستادگی برشمرد و ادامه داد: این منطقه سابقه دیرینه‌ای در عرصه مقاومت و مجاهدت با استکبار دارد و جوانان این خطه در برهه‌های مختلف تاریخی جان خود را در راه و مسیر اسلام و ایران فدا کردند.

قمی بر معرفی هرچه بیشتر استان بوشهر به عنوان پایتخت مقاومت و ایستادگی تاکید کرد و افزود: این موضوع باید به صورت جدی و با همت همه عزیزان و فعالان این حوزه دنبال شود.

او بیان کرد: در حوزه فرهنگی، تبلیغی و عقیدتی شاهد جنگ نابرابری هستیم که برای پیروزی در این مسیر باید تلاش ویژه‌ای داشته باشیم و از ابزار مورد نیاز در این حوزه استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز این استان را سرزمین مقاومت و ایستادگی در مقابل استعمار خواند و گفت: به منظور تشکیل دبیرخانه گردشگری مقاومت در بوشهر نشست‌های متعددی با دستگاه‌های مختلف در استان برگزار شد و تلاش خوبی برای برنامه‌ریزی جامع در این زمینه صورت گرفت.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری افزود: در همین زمینه دبیرخانه دائمی برای پیگیری و تداوم برنامه‌هایی مانند راهیان نور ایجاد شده است تا زمینه معرفی هر چه بیشتر استان بوشهر در عرصه مقاومت فراهم شود.

او همچنین به رونمایی از دانشنامه شهدای روحانیت استان بوشهر اشاره و بیان کرد: در زمینه معرفی شهدای روحانی استان بوشهر کار‌های خوبی انجام شده است که در این دانشنامه ارائه شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بامداد امروز وارد بوشهر شد و تا کنون در نشست شورای فرهنگ عمومی، آیین افتتاحیه طرح ملی رهیافت ولایت، افتتاحیه «دبیرخانه گردشگری مقاومت» و رونمایی از «دانشنامه شهدای روحانی استان»، حضور یافته و با امام جمعه بوشهر دیدار کرده است.


بیشتر بخوانید


حضور در نشست شورای معاونین اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر به منظور تحلیل آسیب‌ها و ظرفیت‌های استان، نشست با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب، و رونمایی از درگاه تخصصی مداحی آیینی بوشهری با عنوان «لبالب» و دیوان نوحه‌های سنتی استان تألیف رضا غریبی  پژوهشگر آیینی استان دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به استان بوشهر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.