گلپایگانی بر حمایت همه جانبه از تولید داخل، بومی سازی قطعات و تجهیزات و رفع موانع جهش تولید در شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران در نشست مشترک با جهاد دانشگاهی که با حضور رئیس، معاونان و شماری از مسئولان ملی حفاری و این نهاد برگزار شد، ضمن تشکر از همکاری‌های بین ۲ مجموعه در زمینه پروژه‌های پژوهشی و تولید قطعات، از جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از معدود تولید کنندگان دستگاه‌های حفاری در کشور یاد کرد و گفت: جهاد دانشگاهی در ارتباط با بازسازی و نوسازی ناوگان حفاری شرکت نیز باید پرتوان و موفق عمل کند.

او بر گسترش همکاری بیش از پیش میان این شرکت و جهاد دانشگاهی تاکید کرد و افزود: ظرفیت‌های قابل توجهی برای توسعه همکاری‌های فیمابین ۲ مجموعه ملاحظه می‌شود که جای بحث و بررسی دارد.

حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی خوزستان بیان داشت: جهاد دانشگاهی کشور و همه واحد‌های آن در این شرایط حساس، وظیفه خود می‌داند که با همه توان به کمک صنعت از جمله صنعت راهبردی حفاری کشور بیاید.

او با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای استفاده از تسهیلات صندوق‌های نوآوری و شکوفایی جهت تامین هزینه‌های دستیابی به دانش فنی، بر اهمیت هم افزایی و همکاری نزدیک ملی حفاری و جهاد دانشگاهی برای آسان سازی و شتاب بخشی در این خصوص و در زمینه خودکفایی تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.