سرپرست پلیس راه مازندران ترافیک را امروز در جاده‌های استان پرحجم اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد خودرو‌ها در محور‌های کندوان، هراز، سواکوه و کیاسر با توجه پایان هفته پرحجم شده است.

او با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی همچنان در شهر‌های قرمز و نارنجی استان برقرار است، افزود: ماموران مستقر در مبادی ورودی استان، با اقدامات کنترل در حوزه محدودیت تردد همچنان مشغول انجام وظیفه هستند.

سرهنگ عبادی گفت: فقط خودرو‌های دارای مجوّز از استانداری ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود به مازندران را دارند.

سرپرست پلیس راه مازندران به رانندگان خودرو‌های پلاک غیربومی توصیه کرد از سفر به استان بدون مجوّز قانونی خودداری کرده، زیرا با اِعمال قانون و بازگرداندن خودرو به مبدا موجه می‌شوند.

او افزود: ارتفاعات محور‌های کندوان محدوده، ولی آباد، سوادکوه محدوده گدوگ و کیاسر محدوده تلمادره هم اکنون شاهد بارش پراکنده باران و مه غلیظ هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: رانندگان در هنگام تردد در این مسیر‌ها حتماً از چراغ‌های مه شکن استفاده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ عبادی افزود: با توجه به بارش‌های رگباری باران در محور‌های کوهستانی احتمال ریزش و سقوط سنگ در دور از انتظار نیست و رانندگان در صورت امکان از این مسیر‌ها تردد نکنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.