سرپرست پلیس راه مازندران از ترافیک کم سابقه دیشب در جاده های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک کم سابقه دیشب در جاده‌های مازندران به ویژه در محور‌های کیاسر، هراز و سوادکوه، گفت: تخلیه بار ترافیک محور‌ها تا ساعت ۳/۵ بامداد امروز (شنبه) به طول انجامید.

او افزود: بار ترافیک پرحجم جاده سوادکوه به طول ۲ کیلومتر در محدوده شهر زیراب و پل سفید و جاده کیاسر، ساعت ۲۳ دیشب و محور هراز محدوده ۲ و نیم کیلومتری چلاو به سمت آمل ساعت۳/۵ بامداد صبح امروز تخلیه شد.

سرهنگ عبادی با ابراز نگرانی از همراهی نامناسب هم‌استانی‌ها به ویژه در پایان هفته ایام کرونایی، و تردد به ییلاقات بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی که موجب افزایش بار ترافیکی هم می‌شود، گفت: حجم ترافیک سنگین جاده‌ای و کم توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی زمینه موج دیگر شیوع کرونا را فراهم می‌کند.

سرپرست پلیس راه مازندران همچنین به اعمال قانون ۷۸۷ دستگاه خودرو و بازگشت ۴۷۶ دستگاه ۲۴ شبانه روز گذشته در ورودی جاده‌های مازندران اشاره کرد و افزود: حدود ۴۰ هزار دستگاه خودرو دیشب و بامداد امروز از محور‌های استان خارج شدند.

سرهنگ عبادی شرایط جوی جاده‌های مازندران را بارانی و سطح جاده در برخی مناطق را لغزنده اعلام کرد و گفت: ارتفاعات ولی آباد جاده کندوان و گردنه گدوک سوادکوه با مه غلیظ همراه بوده که توصیه می‌شود رانندگان به نکات ایمنی بیشتر توجه کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار