مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از حضور گروه جهادی شهید مومنی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران در شهرستان خوسف خبر داد.

هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: گروه جهادی شهید مومنی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران به مدت یک هفته در مناطق محروم شهرستان خوسف در زمینه عمرانی ارائه خدمت می‌کنند.

او افزود: گروه جهادی شهید مومنی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در منطقه ماژان شهرستان خوسف در روستا‌های پی رود و کریم آباد در عرصه عمرانی خدماتی از جمله ساخت و مرمت خانه‌های محروم، ساخت سرویس بهداشتی و کانال کشی مزارع ارائه می کنند.

هنری با اشاره به اینکه این گروه جهادی برای سومین بار وارد استان شده است اظهار کرد: این گروه ۳۰ نفره از امروز به مدت یک هفته در منطقه ماژان خوسف خدمت رسانی می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با شیوع کرونا حضور اردو‌های جهادی و جهاد گران در مناطق کم برخوردار به نسبت سال‌های قبل کمتر شده است تصریح کرد: با این وجود حضور گروه‌های جهادی در زمینه‌های عمرانی، پزشکی و فرهنگی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در مناطق کم برخوردار ادامه دارد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.