هوآوی از محصول جدید خود رونمایی کرد

شرکت هوآوی گوشی قابل چرخش خود را در 3حالت طراحی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ هوآوی اخیرا محصول جدید وچرخشی  را که دارای سه حالت بوده، ثبت کرده است. در حالت اول، هنگامی که صفحه نمایش را بیرون می‌آورید ۳۵ درصد بزرگ می‌شود، و  به یک  گوشی 6.5 اینچی در حالت دوم صفحه نمایش 75 درصد بزرگ می‌شود و به  تبلت 11 اینچی تبدیل می‌شود. در حالت سوم صفحه نمایش گوشی را می‌توان کوچک‌تر کرد.

براساس گزارش‌ها، نکته جالب درباره تلفن هوشمند  هوآوی این است که در صفحه نمایش گوشی جدید  چرخشی قطعات اضافی وجود ندارد و همین امر باعث می‌شود کاربران به راحتی بتوانند صفحه نمایش را رول یا باز کنند. گفته شده هوآوی تصمیم گرفته که صفحه نمایش را در قسمت بیرونی قرار دهد تا این صفحه در برابر خط و خش و سایر تماس‌های صفحه نمایش و آسیب‌های احتمالی محافظت شود. از سوی دیگر، سامسونگ نیز مدل جدید Galaxy Z Fold and Roll را با صفحه نمایش تاشو داخلی که قابلیت کشش دارد، ثبت کرده است. سامسونگ همچنین دارای حق ثبت اختراع برای Samsung Galaxy Z Flip Slide است که بسیار شبیه به گوشی قابل حمل هوآوی است.

هوآوی

تکنوز کانسپ رندر‌های مفهومی را ایجاد کرد که توسط LetsGo Digital منتشر شده است. Galaxy Z Slide بسیار شبیه به طراحی قابل چرخش هواوی است، اما تنها دو موقعیت برای انتخاب دارد: باز و بسته. فاقد موقعیت دوم است که بین بسته شدن صفحه و باز شدن کامل صفحه قرار می‌گیرد.

معایب گوشی چرخشی هوآوی چیست؟

 محصولات جدید هوآوی  برای پرایم تایم کاملاً آماده نیستند، زیرا مشکلات مربوط به مکانیزم قابل چرخش و سوالات مربوط به دوام آن باعث شده تا در حاشیه قرار بگیرد. البته مشکل برای چرخاندن طبیعی است، زیرا هرچه صفحه نمایش طولانی‌تر باشد، انتهای صفحه محکم‌تر می‌شود. گفتنی است، هوآوی قصد دارد از آهن ربا برای نگه داشتن صفحه نمایش محکم در برابر بدنه گوشی استفاده کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار