رییس اداره صمت چابهار گفت: با توجه به انجام گشت های مشترک بازرسی از نانوایی های سطح شهر ۳ واحد خبازی متخلف به مبلغ ۴۲۰ میلیون ریال جریمه شدند.

حمید شایان رییس اداره صمت چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با توجه به انجام گشت های مشترک بازرسی از نانوایی های سطح شهر چابهار با حضور نمایندگان کارگروه آرد و نان شهرستان و بررسی سوابق و مستندات ارائه شده ۳ واحد خبازی متخلف شناخته شدند.

حمید شایان افزود: تخلفاتی از جمله کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد یارانه ای این ۳ واحد خبازی انجام داده بودند که در مجموع پرونده جریمه به مبلغ ۴۲۰ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار ارسال شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نانوایی های شهری و روستایی، آرد و سوخت یارانه ای دریافت می نمایند مکلف به پخت نان با کیفیت بوده و نیز ملزم به رعایت وزن قانونی، نرخ ابلاغی و مسائل بهداشتی می باشند که در این رابطه بازرسان صمت، بهداشت، غله و نماینده فرمانداری و رئیس اتحادیه نانوایان بطور مستمر در غالب گشت مشترک از نانوایی های شهرستان بازدید نموده و ضمن ابلاغ توصیه های لازم، در صورت مشاهده تخلف با متصدیان واحدهای صنفی نانوایی برخورد تعزیری می نمایند.

رییس اداره صمت چابهار در پایان بیان داشت:از مردم عزیز شهرستان چابهار درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ رسیدگی به شکایات اداره صمت اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار