کلنگ کارخانه تولید ماسک در زابل با حضور همتی رییس جمعیت هلال احمر ، رییس سازمان داوطلبان، مدیرعامل تدارکات پزشکی جمعیت ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی و سیستان وبلوچستان به زمین زده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در آیین کلنگ‌زنی کارخانه تولید ماسک در زابل اظهارداشت: امیدواریم این کار کوچک منشاء خیر و توفیق برای مردم شریف سیستان باشد و بتوانیم کارهای بزرگتری برای مردم عزیز سیستان و بلوچستان انجام دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز در این آیین گفت: تفاهم‌نامه بین جمعیت هلال احمر و نماینده مردم سیستان منعقد شد که در این تفاهم نامه جمعیت هلال احمر تامین تمامی هزینه‌های مرتبط با دستگاه‌ها ، تجهیزات ، مواد اولیه و سایر امکانات مورد نیاز را تا سقف ۵۰ میلیارد ریال به عهده گرفت و نماینده مردم سیستان متعهد به در اختیار گذاشتن مکان پروژه شد.

علیرضا میربهاء الدین ادامه داد: با توجه به بادهای ۱۲۰ روزه در سیستان و خشکسالی ۲۰ ساله در شمال سیستان و بلوچستان جمعیت هلال احمر در راستای اصول هفتگانه و اهداف خود اقدام به راه اندازی کارخانه ماسک در این شهرستان کرد.

وی تصریح کرد: تمام کارهای ابتدایی انجام شده و امروز با حضور رییس جمعیت و هیات همراه کلنگ آن به زمین زده شد و با پیگیری‌های مستمر مسئولان در اولین فرصت به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار