واکسیناسیون کارکنان اورژانس اجتماعی در برخی استان ها انجام شده است و پیگیری های لازم برای تزریق واکسن افراد باقی مانده انجام می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره اقدامات و پیگیری‌های این سازمان در رابطه با واکسیناسیون کارکنان اورژانس اجتماعی اظهار کرد: به دنبال بروز بیماری ناشی از ویروس کرونا همکاران ما در اورژانس اجتماعی همواره به مسئولیت‌های خود ادامه دادند.

وی گفت: این افراد از گروه‌هایی هستند که به علت ورود پیدا کردن در شرایط بحرانی مانند مواجهه با کودک آزاری یا همسر آزاری و یا اقدام به خودکشی در معرض ویروس کرونا هستند.

مسعودی فرید بیان کرد: ما از ابتدا پیگیر واکسیناسیون این افراد بودیم تا کنون برخی استان‌ها توانسته‌اند با همکاری‌ها و هماهنگی‌هایی که با دانشگاه علوم پزشکی داشته اند آن را به انجام برساند.

وی در ادامه تصریح کرد: استان‌هایی نظیر تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس، کردستان، کرمان، مازندران و استان یزد که کارکنان اورژانس اجتماعی دز اول واکسن شان را دریافت کرده‌اند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همچنین گفت: در سایر استان‌ها نیز واکسیناسیون کم و بیش انجام شده است پیگیری‌ها انجام می‌شود که حتما ما بتوانیم این کار را انجام بدهیم تا همکاران اورژانس اجتماعی در خط اول و مقدم مواجهه در آسیب‌های اجتماعی هستند بتوانند واکسیناسیون برخوردار شوند امیدواریم با همکاری و هماهنگی که دوستان انجام می‌دهند و حمایتی که وزارت بهداشت انجام می‌دهد و هماهنگی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور که در آنجا صورت می‌گیرد بتوانند واکسیناسیون‌های این افراد هم در اولویت قرار گیرد و به زودی انجام شود پیگیری‌ها در حال انجام است و امیدواریم هر چه سریعتر به نتیجه عملیاتی که مدنظر داریم برسد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار