رئیس دبیرخانه رصد آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها سازمان بهزیستی گفت: عدم مسئولیت پذیری و بی توجهی در صدر عوامل طلاق در کشور قرار دارند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه رضوان مدنی،رئیس دبیرخانه رصد آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها سازمان بهزیستی درباره مهم ترین علل طلاق گفت: مهم ترین علل طلاق از سه سال پیش تا الان، عدم مسئولیت پذیری، بی توجهی و کمبود مهارت‌های سازگارانه بوده است.

رئیس دبیرخانه رصد آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها سازمان بهزیستی بیان کرد: در سال ۱۳۹۷ :۱ -عدم مسئولیت‌پذیری با ۳.۶۰ درصد در رتبه اول، ۲ –بی‌توجهی با ۲.۷۹ درصد در رتبه دوم و کمبود مهارته‌ای سازگارانه با ۲.۶۳ درصد در رتبه سوم هستند.

رضوان مدنی ادامه داد: در سال ۱۳۹۸ :۱ -عدم مسئولیت‌پذیری با ۳.۵۵ درصد در رتبه اول، ۲ –بی‌توجهی با ۳.۱۳ درصد در رتبه دوم و کمبود مهارت‌های سازگارانه با ۲.۹۵ درصد در رتبه سوم هستند.

او افزود: در سال ۱۳۹۹ :۱ -کمبود مهارت‌های سازگارانه با ۳.۵۸ درصد در رتبه اول، ۲ -عدم مسئولیت‌پذیری با ۳.۵۴ درصد در رتبه دوم و بی‌توجهی با ۲.۹۹ درصد در رتبه سوم است.

رئیس دبیرخانه رصد آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها سازمان بهزیستی اظهار کرد:در سال ۱۴۰۰ :۱-عدم مسئولیت‌پذیری با ۳.۷۳ درصد در رتبه اول، ۲-بی‌توجهی ۳.۰۱ درصد در رتبه دوم و بی‌احترامی با ۲.۸۸ درصد در رتبه سوم هستند.


بیشتر بخوانید

پرداخت مستمری و تسهیلات به تمامی خانواده‌های دارای فرزند سه قلو


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۶ دی ۱۴۰۰
مهریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
اینا همش مزخرف بیشترین عامل طلاق شبکه های اجتماعی هستن که باعث ایجاد روابط نامشروع شدن
United States of America
علی
۱۳:۳۲ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
این جوری که کرونا میکشه نه زنی برای طلاق دادن میمونه نه شوهری برای طلاق گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
مادر زنم میگه ما خان زاده بودیم و فرزندانم فرعون تربیت یافته اند ... تربیت رو بنازم آدم چی بگه حالا دختراش عین فرعون به جان ما داماد ها افتاده اند و تمکین نمی کنند تحصیلات عالی هم دارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
اشتباه کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
مجرد باش پادشاهی کن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۱۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
هزینه های زندگی و مسائل اقتصادی و اجتماعی باعث اضطراب و افسردگی مردان شده اضطراب هم با عث اختلالات رفتاری مردان و به طبع ان زنان شده است خیلی از مردها به دلیل اضطراب رو به خیانت و مواد میروند . در بعضی از موارد هم به دلیل تغییر سبک زندگی انتظارات اقایون از زیبایی زن زیاد شده و مردها زنهاشونو دائم با مانکن‌ها مقایسه میکنند و از زندگی سرد میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
دلیل طلاق ازدواجه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
بی پولی
Netherlands
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
مجرد باش و راحت باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
پسری که توان مالی بالا نداره ، نباید مهریه های سنگین و چند هزارتایی بندازه... خودکشی محضه
یکی از دلایل اصلی طلاق ، همینه
برای چشم هم چشمی ، مهریه های بالا تعیین میکنن و کار به جاهای باریک میکشه
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
وقتی تنوع طلبی در میان جوانان رواج یابد ، عاقبت به طلاق ختم می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
وجود رسانه های غربی
و هوسرانی
Iran (Islamic Republic of)
یه مرد سیبیلو
۱۴:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
دوره زن سالاری گذشت الان دوره مرد سالاری خانم ها بفهمید مرد سالاری مرررررررررررررد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
من که بد جوری شوهرم از چشمم افتاده به خاطر بچه هام طلاق نمیگیرم فقط همخونه هستیم نه محبتی نه چیزی همش حسرت بقیه رو میخورم روز زن میره به خواهراش تبریک میگه ولی مشکلی براش پیش بیاد خواهراش حتی زنگم بهش نمیزنن سه ماه مریض بود رو سر من مثل بچه تر و خشکش کردم کمرم داغون شد همه کاراشو میکردم ولی قدر نمبدونه که نمیدونه خدا صبر و تحمل بهم بده به خاطر بچه هام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
من مثبت دادم چون متاسفانه اینچنین مردهای هستن ولی تعدادشونکم....انشالله که خدا بزودی مشکلتو به خیر وخوشی حل کنه وشوهرت قدر شما وزندگی خوبشو بدونه.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
طلاق بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
طلاق بگیر خلاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
ماهی پانزده میلیون حقوق میگیرم ولی خانومم ناراضه
همیشه خودشو با افراد دو رو برش که پولدارن مقایسه می‌کنه

خونه دارم ماشین دارم ولی بازم میگه این چه زندگیه ما داریم

ینی به بعضیا اگه کوه طلا هم بدی باز سیر نمیشن.


یکی از عوامل فروپاشی خانواده ها همین زیاده خواهی خانوماست .
چشم و همچشمی آدمو کور و کر می‌کنه .

جالب اینجاست که زن ها طلاق میگیرن اما باید مهریشو آقایون بدن این چه قانونیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
سلام ، زن نمی تونه طلاق بده ، حق طلاق با مرد است ، زن در صورتی می تونه طلاق بگیره که عسر و حجر رو بتونه ثابت کنه ، یعنی بگه اقا خورد خوراکم رو فراهم نمی کنه ، بعنی بگه آقا دست به زن داره و با مدارک پزشک قانونی بتونه آسیب های وارد شده بهش رو ثابت کنه ، یا بگه آقا معتاد است ، یا بگه و .... ، همه اینها باید ثابت بشه ، موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
با وجود اینکه خانمم ....خدا بهت صبرر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
بله برادر یا خواهر من
حق طلاق با مرده و برخی از خانم ها بلایی تو زندگی مشترک سر آدم میارند و به جایی آدم را می رسانند که درواقع طلاق را ازت می گیرند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
به خانمت بگو زندگی را باید هردوطرف بسازند اگر پول بیشتر می خواهد تلاش کند وبه دست بیاورد وقتی سختی کار را تحمل کرد دیگر بهانه نخواهدگرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
تو چیکاره ای 15 میلیون حقوق میگیری ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
فقط مجردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
زنده باد مجردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
افزایش تنوع طلبی در زوجین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
شبکه های خانمان بر انداز ماهواره ای !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۳ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
عدم اعتماد و اطمینان زوجین به یکدیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
عدم تعهد زوجین به یکدیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
افزایش روابط خارج از عرف در جامعه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
#مجرد_بمانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
اقتصاد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
اقتصاد خراب ،وضع مالی نابسمان گرانی افسار گسیخته ، عامل اصلی طلاق ناکارامدی حکومت در رفع نیاز جوان و ایجاد اشتغال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
عدم خدا شناسی و خود شناسی و رسیدن به استقلال فکری ،
سپس

چشم و هم چشمی ها... و
بلند پروازی ها.. هم در آقایان هم در خانمها
گم کردن.. دلیل اصلی ازدواج
کوتاه بینی های خانوادگی.. و اجدادی..
توهم های مختلف.. و غیر واقعی.. مرد و زن در مورد ازدواج
و...
و...

و در نتیجه

راه را گم می کنیم...! ،
همراه را گم می کنیم...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
یک دلیل دیگر :
دریافت حقوق پدر

" طلاق های صوری "
به علت نبود نظارت های کافی .

" خانم " داریم 56 سال سن با داشتن بچه بزرگ.. و داماد و...
به اتفاق شوهر گردن کلفت "پول پرست.. و بی غیرت خود.." با داشتن انواع املاک ارثیه پدری و... و..
میرن خوشحال و شاد و خندان دادگاه و ادای مشکلات در می آورند... و
در نهاااااایت یواشکی یک " طلاق صوری " می گیرن
(((( هم از آخور می خورند و هم از توبره...)))
یعنی چی ؟
یعنی :
چون زشته.. بعدش بخاطر دید اطرافیان
حالا هر جوری که همچین تابلو هم نشه هم همیشه با همند...
هم مثل همیشه رفت و آمد و مهمونی.. و مسافرت..
*** و انوااااااااع خدمات زناشویی..
خلاصه
خیلی خوشحال ،
همون زندگی قبلی زناشویی ، با پول تو جیبی اضافه شده خانم و زندگی ی ی ی ی ی ی ی ی... ادامه دارد...!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
شما چرا میسوزی حالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
به شما چه ربطی داره؟ از مال شما که نمیگیرن بهش بدن. واقعا حسادت بد چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
مساعل اقتصادی باعث طلاق نیست باعث میشه ازدواج صورت نگیره
یکی از دلایل بزرگ طلاق شکاکی بین همسرانه که همه چیزای دیگه روبوجودمیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
من باتوجه به تجربه شخصی خودم میگم یکی ازاصلی ترین دلایل اینه که مردافک میکنن زن بایدمثل یه برده براشون باشه وهرچی مردگفت انجام بده ومثل یه کلفت فقط براش غذادرست کنه وجاییوبزاره جلوش جیزی دستش باشه میخادزنش تودهنش هم غذابزاره وتوخونه عربده بکشه که چرادیرغذاآماده شدودوم دخالت خانواده هاخصوصامادرپسرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
شما یکم تو انتخاب ات دقت می کردی بد نبود
در ثانی این دلیل شخصی شماست نه دلیل اصلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
مهمترین دلیل طلاق ازدواجه زنده باد مجردییییییییببیی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
نکته خیلی ریزی رو گفتی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
اولین و اخرین دلیل مهریه و قیمت سکه اس بقیش الکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
دلایل دیگه یادتون رفت!!!!!!!!!!!!!!خیانت خیانت و خیانت
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۲۲:۵۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
فقط اقتصاد
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۲:۰۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
بیشتر طلاق بخاطر ۲ دلیله یک مسکلات مالی و دو مشکلات فرهنگی در ضمن مسئولین به فکر پول دادن به زوجین بشه برای فرزندآوری چون سال های آینده کسی برای خدمت به کشور وجود نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
به لحاظ روانشناختی انتظارات جنسی و توقع از زیبایی همسر برای مردان خیلی زیاد شد و باعث سرد شدن مردان در زندگی زناشویی شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
اگر عامل اقتصادی باعث طلاق میشه چرا با توجه به اینکه شوهر پول نداشته و زن طلاق گرفته مهریه میزاره اجرا و شوهر را زندانی میکنه؟!
اگر مشکل تفاهم و ... هست چرا بیشتر طلاق بین تحصیل کرده ها است؟! مشکل تنوع طلبی هست و قیمت بالای سکه . همه وسوسه میشن بخصوص اونیکه در خانواده پدری مشکل مالی هم داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
اقا دلیل پوله الان پدرو مادر من هر روز سر پولو اینجور کارا بحث میکنن خب طلاقم از همینا شروع میشه دیگ
اما
اینم بگم ک با اینکه خودم دخترم .اما دخترا واقعا توقعاتشون خییییلی زیاد شده آقا تو ک میدونی وضع ممکلتو با بی مسعولیتی یه سری مسئول
به این روز افتادیم توقع اینهمه نداشته باش از پسر
بخدا دخترا عاشق باشید همو دوست داشته باشید عشق کنید

#عاشق -هم -باشید .
ارادتمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
مهمترین مساله نداشتن اخلاق پسندیده است ،
اگه اخلاق که زیر مجموعه های صبر و گذشت و مهربانی نباشه ، زندگی به طلاق منجر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
من یه خانمم با شما موافقم ....ولی متاسفانه الان پسرا دیگه اخلاق نمیخوان فقط زیبایی میخوان......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
من هم یه آقام و با حرف ایشان موافقم... و با حرف شما هم موافقم که زیبایی پارامتر مهمی واسه آقایون شده ولی میدونید جالبی اش چیه؟! اینکه خود خانم ها هم وارد این مسابقه زیبایی شدند، از انواع جراحی ها، آرایش ها و ... . پس اون ها هم تو این تغییر دیدگاه مقصرند چون خودشون ارزش خودش را به زیبایی شون می دونند، در ثانی الان خانم ها هم اخلاق نمی خواهند، یه مرد پولدار میخواهند با سکه و طلا و ... در واقع به جای همراه و همدم دنبال یه حساب بانکی اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
بله متاسفانه آقای ۱۳:۵۸ منم همون خانمم که نظر دادم من هر دوتا مطلب قبول دارم.....ولی جامعه اکثرا دارن به سمت ظاهر گرایی میرن .....البته خودم به عنوان یه خانم ،قبول داشتن خودم واسم درونی سازی شده است وبا این مسابقه خودتو زیبا کن خدا راشکر همراهی نمیکم......ولی دارم تمام مشکلاتی که جوانهای دور وبرم به خاطر این موضوع متحمل میشن درک میکنم که در نهایت از هم پاشیدگی نهاد خانواده ودر نهایت ضرر وزیان جامعه است....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
چرت نگو ۹۰درصد طلاقها بدلیل مشکلات اقتصادی و مواد مخدر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
مهم ترين علت طلاق در جامعه ، ازدواج است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
این ۳ عاملی که شما فرمودید طبق درصدهایی که ارائه کردید در هر سال، عامل حدود ۱۰ درصد طلاق ها بوده، با این آیا شرایط عوامل اصلی محسوب میشوند؟ چه عواملی باعث اون ۹۰ درصد باقیمانده طلاق ها میشه؟
اگر اصلی ترین عامل ایجاد کننده طلاق فقط حدود ۳/۵ درصد طلاق ها را شامل بشه یعنی حداقل ۳۰ عامل اصلی دیگه مثل این باید داشته باشیم!
Iran (Islamic Republic of)
ظفر
۲۱:۲۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
متاسفانه مشکلات مالی و اقتصادی کمرشکن شده و بر صبر و توان همدلی مردم اثر گذاشته و مزید بر علت بسیاری از مشکلات دیگر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
احسنت بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
بی تقوایی .زیاده خواهی قانع نبودن .خودرابا شاه مقایسه کردن به بالا نکاه کردن و
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۲۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
کاملا نظر دوستان را قبول دارم که شرایط اقتصادی در طلاق موثر است ولی فراموش نکنید اتفاقا طلاق در خانواده های مرفه بیشتر است.
به نظر من یکی از دلایل اصلی طلاق، حس زیاده خواهی از یک طرف و نارضایتی از زندگی فردی از سوی دیگر است. باید بپذیریم که متاسفانه روز به روز افراد جامعه زیاده خواه و بی مسئولیت شده اند و مدام باطن زندگی خود را با ظاهر زندگی دیگران مقایسه می کنند، و به مرور حس نارضایتی از زندگی خود به آنها دست می دهد.و افکاری مثل اینکه ما فقط یکبار زندگی می کنیم باعث میشه به راحتی و بدون مسئولیتی یک زندگی را برای سراب زندگی بهتر خراب کنند. یکی از مصادیق بارز این دیدگاه و باور را در اینستاگرام میشه دید، همه اونجا اهل مطالعه اند! دائم سفر میروند! در رستوران های شیک غذا میخورند! مدافع حقوق حیوانات هستند! اهل شعر و فلسفه و عرفان هستند! تمام روز و شب هایشان در کنار همسرشان عاشقانه می گذرانند! بیوگرافی همه شان نشان از تحصیلات دارد و البته یک جمله عاریه گرفته از اینترنت است! و قص علی هذا! و افراد باطن زندگی خود را با این پوسته مقایسه می کنند ولی فراموش می کنند عاشقان شعر در اینستا به زور غزلی از حافظ را بدون غلط می خوانند! برخی از عکس های مسافرتی که ماهانه منتشر می کنند مربوط به مسافرت دوسال پیش است که گهگاهی به عنوان مسافرت جدید منتشر می کنند! اساسا اگر این افراد دائم در رستوران های شیک غذا می خوردند که عکس یک همبرگر و سیب زمینی را به سرعت قبل از رسیدن غذا به معده توی پیجشون منتشر نمی کردند و .... و خب تمام اینها باعث حس نارضایتی میشه و این حس میاد در کنار حس تنوع طلبی و کار خودش را می کنه!
امیدوارم این بخش را هم منتشر کنید. از طرفی حس زیاده خواهی طرف مقابل در ازدواج باعث شانه خالی کردن افراد از مسئولیت ازدواج میشه، طرف مسئولیت ازدواج را با شرایط قبل از آن و یک رابطه ساده دوستی با جنس مخالف مقایسه می کنه و به این نتیجه میرسه اونجا با بهایی بسیار کمتر با جنس مخالف خود در ارتباط است. بنابراین اگر نیاز به ازدواج و حفظ و بقای آن را داریم باید بپذیریم که کمی کم توقع تر باشیم! مسئولیت پذیر تر باشیم! و بدانیم مهم ترین چیزی که در ازدواج وجود دارد که در سایر رابطه ها نیست، تعهد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
آفرین به این تحلیل زیبا و دقیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
بنده بعنوان کارمند یکی از. دادگاه های خانواده. علت اکثر. طلاقها را. خیانت یکی از طرفین ( اکثرا آقایون ). که ناشی از. عدم تربیت دینی و اخلاقی است میدانم. ،. و در مرحله دوم
دخالت بیمورد خانواده ها در زندگی زوج‌های جوان ،. و در مرحله سوم. متاسفانه اعتیاد زوج به انواع مواد مخدر که بسیار آسان و در دسترس است مانند شیشه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
تا زمانی که سیستم آموزش ما مشکل داشته باشه همینه از همان اول دخترها با پسرها جدا می‌شوند یک کلام در کتب آموزشی درباره نحوه برخورد زوجها نوشته وآ موزش داده نمیشه این آموزش‌ها از ابتدا باید از دبستان تا دانشگاه‌ها ادامه داشته باشه ‌شما نمی‌تونید شخصیت یک فرد 25 ساله را که شکل گرفته در این سن تغییر بدید بهش مسئولیت پذیری و برخورد با همسر را یاد بدیدو....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
جدا باشند که درسته اگه دین رو قبول نداریم رجوع کنید به تحقیقی در مدارس انگلیس. اما اینکه اموزش باید داده بشه کاملا صحیحه که نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
تقریبا نود درصد علت طلاق بی پولی است چون باعث عصبی شدن دو طرف شده و دیگر به حرف طرف مقابل گوش نمی کنن .
Iran (Islamic Republic of)
حسنا
۲۱:۰۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
پس چرا طلاق در بین سلبریتی ها و افراد سرمایه دار اینقدر زیاد اتفاق میفته ؟؟؟

نخیر! بالاترین دلیل طلاق بخاطر مشکلات اقتصادی نیست , بدلیل عدم درک متقابل و نداشتن حس مسئولیت پذیزیِ.

ناپختگی و عدم تحقیقات کافی هم در بالابودن امار طلاق تاثیر بسزایی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
طلاق سلبریتی ها بیشتر بخاطر شغلشون و اینکه هیچوقت برای خانواده وقت میزارن هستش و کلا بحثش جداس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
وقتی ازدواج کردی باید نسبت به زندگی متعد باشی

اگه قبلاً اهل بی بند و باری بودین برای همیشه بذارین کنار وگرنه همچین زندگی که توش بوی خیانت بیاد قطعا متلاشی خواهد شد

زندگی فقط راحتی نیست سختی و مشکلات زیاد داره بد اخلاقی داره ، بی پولی داره ، با هم بسازین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
چشم قربان
Luxembourg
354
۰۰:۵۲ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
اگه کسی که چایی خوره یک روزه تونست عادت چایی خوردنش رو کنار بذاره ، آدم بی بند و بار هم می تونه بی بندباریش رو کنار بذاره ... راه حل اینه که آدما خودشون وجدان داشته باشن و با یکی مثل خودشون ازدواج کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
مهمترین عوامل، بیکاری وبیپولی وگرانی همه ی نیازهای یک زوج جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
همیشه اوضاع بد اقتصادی مهمترین دلایل طلاق نیست

خیلی از افرادی که از هم جدا میشوند وضع مالی خوبی دارند

متاسفانه اخلاق ، گمشده این روزای ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
وقتی اسم کسی تو شناسنامت نوشتند یعنی آغاز سخت ترین مسئولیت زندگی یعنی اینکه تا آخر باید پاش وایستی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
زندگی تو آسایش و راحتی هنر نیست

هنرمند کسیست که در تمامی سختی ها و مشکلات زندگی در کنار هم بمانند.
Poland
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
سختی کشیدن افتخار نیست .

آسایش افتخار است .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۳۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
کسی نیست دیگه ازدواج کنه از گرونی
وای به روز طلاق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
مهمترین دلایل طلاق: ماهواره - اینستاگرام - بی‌حجابی - چشم‌چرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
مهم ترین دلیل ازدواج کردنه اصلا ازدواج نکنید تا طلاق هم نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
مهم ترین دلیل طلاق ازدواج هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
چرا رک و پوست کنده نمیگین عدم مسئولیت پذیری یعنی نمیشه خرج خانواده رو داد . چرا همیشه مشکلات رو پنهان میکنید پشت کلمات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
جواب: بی پولی / فضولی خانوادگی (این سه مورد اصلی ترین موارد هستند که هیچ کسی تا حالا بها بهش نداده)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
این که دو مورده اخوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
1ازدواج اشتباه
2 نفهمیدن

ببینید اگه 2نفر همدیگرو واقعا دوس داشته باشن حاضرن برای همدیگه جونشون رو بدن. و برای پیشرفت همدیگه هم تلاش میکنن. وبا وضعیت اقتصادی هم کنار میان.

ولی اگه درک درست از زندگی مشترک نداشته باشن با یه مشکل ،طلاق
متاسفانه جوون های ما حتی درک زندگ کردن هم ندارن چه برسه به زندگی مشترک
Iran (Islamic Republic of)
جـــواد
۱۷:۳۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
کاش موضوع عدم مسئولیت پذیری را درست بیان میکردند تا معلوم شود عدم مسئولیت پذیری یعنی ناتوانی از تأمین مالی خانواده. به نظر بنده اولین دلیل طلاق، اقتصادی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
اصلی ترین پیش زمینه طلاق ، ازدواج ه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
علت اصلی وضعیت اقتصادیه.
پول نداشته باشی دائما با همسرت در حال جنگ و جدلی
و این درگیری ها اگه ادامه پیدا کنه در نهایت منجر به طلاق میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
بنابراین نتیجه اینکه پولدارها طلاق ندارند و طلاق فقط برای بی پولها اتفاق می افتد
آخرین اخبار