فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری ۲ کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی مراجعه و شکایت افرادی مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها در شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان یزد با انجام تحقیق‌های فنی متوجه شدند دو نفر با اقدامات متقلبانه در خصوص خرید و فروش املاک دست به کلاهبرداری از شهروندان زده اند.

سرهنگ بهدانی فرد ادامه داد: کارآگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی، متهم و همدستش را که با معرفی خود به عنوان افراد سرشناس و صاحب نفوذ در دستگاه‌های دولتی اقدام به کلاهبرداری کرده بودند را شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ دستور قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی‌های تخصصی انجام شده با قرار گرفتن در برابر دلایل و ادله موثق پلیس، به اقدامات متقلبانه و خرید و فروش ملک از شهروندان و کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی اعتراف کردند.

رئیس پلیس استان یزد با بیان اینکه متهمان به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند گفت: شهروندان قبل از انجام هر گونه معامله‌ای ابتدا نسبت به استعلام ملک موردنظر از مبادی قانونی اقدام و فریب افراد متقلب را نخورند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.