سگ فداکار با به خطر انداختن جانش، جان سگ دیگری را که مورد حمله مار سمی قرار گرفته بود نجات داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک سگ‌ها یکی از وفادارترین جانوران روی کره زمین به شمار می‌روند. این حیوانات نه تنها به همنوع خود وفادار هستند بلکه در مواقع خطر وفاداری خاصی به انسان نیز از خود نشان می‌دهند. اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق استرالیا رخ داد مثال روشنی برای این ادعا است.

یک سگ خانگی در حالی که چندین بار توسط یک مار سمی گزیده شد، توانست برادر کوچکترش را از دام مار نجات بدهد. این اتفاق زمانی رخ داد که میلی ۵ ساله به همراه تونکا ۵ ماهه در حیاط پشتی خانه با یک مار سمی مواجه شدند. این سگ به دلیل گزش مار سمی در وضعیتی وخیم به سر می‌برد و مار نیز بر اثر جراحت شدید کشته شد. این در خانه‌ای در ایالت کوئینزلند رخ داد.


بیشتر بخوانید


«مادلین» صاحب این سگ در گفتگو با ناین نیوز استرالیا گفت که وقتی سر و صدا‌های سگ هایش را از حیاط پشت خانه اش شنید بلافاصله به آنجا رفت و مشاهده کرد که میلی از ناحیه گردن و پا توسط یک مار قهوه‌ای شرقی سمی گزیده شده است. مادلین در این باره گفت: "میلی برای آنکه از برادر کوچکش تونکا محافظت کند چندین بار از ناحیه گردن و پا توسط مار گزیده شد."

مادلین هر دو سگ خود را بلافاصله به دامپزشکی منتقل کرد. در حالی که تونکا سلامت به خانه بازگشت، اما میلی به دلیل از دست دادن چند عضو حیاتی بدنش در بیمارستان حیوانات بستری شده است.

مبارزه سگ فداکار

سگ وفادار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
واقعاً چرا سگ فحش هست ؟؟؟ به نظرم سگ نجیب ترین موجودیست که ذوی زمین بوده هست و خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
سگ از وفادارترین مخلوقاته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
فداکاری زیباترین صحنه های خلقه ولو توسط حیوانات انجام شده باشه