فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند پنج نفره توزیع مواد مخدر و کشف ۲۴۰ کیلوگرم هروئین و مرفین در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : اعضای این باند توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند اقدام به وارد کردن مقدار قابل توجهی مواد مخدر از مرز‌های شرقی به کرمانشاه کرده‌اند رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای باند شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری هر پنج عضو باند و انجام بازرسی لازم از مخفیگاه آن‌ها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی ۲۰۲ کیلوگرم مرفین و ۳۸ کیلوگرم هروئین به همراه چند قبضه سلاح کشف و ضبط شد.

 جاویدان همچنین از توقیف سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان خبر داد و افزود: افراد دستگیر شده نیز برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

او از افزایش ۱۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در پنج ماه و ۱۵ روز سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال در این استان خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.