فرمانده سپاه ناحیه بهبهان از افتتاح مرکز نمونه گیری کرونا در شهرک وحدت این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ عبدالله خیران پور، فرمانده سپاه ناحیه بهبهان گفت: با همت بسیجیان قرارگاه فرعی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی بهبهان، مرکز نمونه گیری کرونا از سوی پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در شهرک وحدت  افتتاح شد.

او  افزود: با افتتاح این مرکز، شهروندان ساکن ۱۱ روستا می‌توانند خدمات نمونه گیری کرونا شامل تست‌های پی سی آر و راپید را دریافت کرده و از بار مراجعه به مراکز نمونه گیری شهر کاسته خواهد شد.

خیران پور با اشاره به اینکه فعالیت این مرکز در دو نوبت صبح و عصر است بیان داشت: شیفت صبح این مرکز همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۱ و شیفت عصر از ساعت ۱۸ الی ۲۱ فعال و در خدمت شهروندان خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه بهبهان تصریح کرد: در حال حاضر و جهت کمک به کادر بهداشت و درمان در بحران کرونا، بجز خدمات رسانی بسیج در حوزه‌های حمایتی، واکسیناسیون و درمانی، کلیه مراحل نمونه گیری کرونا در بهبهان توسط بسیجیان عزیز در ۳ مرکز نمونه گیری در حال انجام است.

این مقام مسئول ادامه داد: به فضل الهی و تلاش همه‌ی دستگاه‌ها بویژه بسیجیان در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بزودی شاهد فروکش کردن این بیماری در جامعه بوده تا شهروندان عزیزمان بتوانند زندگی عادی خود را از سر گیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.