۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در ۴ سال آینده در اصفهان احداث می‌شود

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: سهم استان در طرح دولت برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی ۷۰ هزار تا ۱۰۰ هزار واحد سهم استان اصفهان در هر سال خواهد بود و در ۴ سال آینده حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار مسکن باید در این طرح احداث شود.
علیرضا قاری قرآن  با اشاره به سهم استان اصفهان از طرح ساخت واحد مسکونی اظهار داشت: پیرو برنامه‌ای که دولت برای احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال در کشور برنامه‌ریزی شده معمولا بین ۷ تا ۱۰ درصد این سهم مشمول استان اصفهان می‌شود.

وی افزود: به عبارتی قریب ۷۰ هزار واحد تا ۱۰۰ هزار واحد سهم استان اصفهان در هر سال خواهد بود و در ۴ سال آینده حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار مسکن باید در این طرح احداث شود.


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه این واحد‌های مسکونی بین اقشار مختلف توزیع می‌شود گفت: بخشی از این واحد‌های مسکونی تحت غالب مسکن اقشار ویژه و مسکن محرومان تعریف می‌شود و حدود ۴۰ درصد از سهم کل واحد‌ها تحت نام اقدام ملی یا طرح جهش مسکن در مصوبه اخیر مجلس مطرح شده که باید برای آن برنامه ریزی شود.
انتهای پیام/ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.