مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: واکسیناسیون کارکنان و فعالان گردشگری بر ضد ویروس کرونا در استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدجواد موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: واکسیناسیون کارکنان و فعالان گردشگری بر ضد ویروس کرونا در استان آغاز شد. این واکسیناسیون شامل همه تاسیسات گردشگری از جمله هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان پذیر، خانه‌مسافر، اقامت گاه‌های‌ بوم‌گردی، مجتمع‌های گردشگری، واحد‌های پذیرایی بین‌راهی، دفاتر و شرکت‌های خدمات‌مسافرتی، گردشگری سلامت و راهنمایان گردشگری، موسسات و شرکت‌های گردشگری می‌شود. آغاز واکسیناسیون کارکنان و فعالان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی

او افزود: بر اساس توافق انجام شده بین استانداری، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی و کانون هماهنگی تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان طرح واکسیناسیون اجرایی شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: با همکاری کانون هماهنگی تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده دو هتل ۵ ستاره در مشهد برای انجام واکسیناسیون در نظر گرفته شده است.

موسوی با اشاره به واکسینه شدن صد‌ها نفر در روز اول اجرای این طرح بیان کرد: شاغلان بیش از دو هزار و سیصد واحد تاسیسات گردشگری استان که تاکنون واکسینه نشده‌اند بر اساس ضوابط وزارت بهداشت به زودی واکسینه می‌شوند.

او تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده مقرر شده است تا شرط واکسینه بودن مسافران و زائران برای اقامت در واحد‌های اقامتی به عنوان یکی از الزامات پذیرش قرار بگیرد.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.