در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان تهران از دستگاه‌های اجرایی برتر سال ۹۹ تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران از دستگاه‌های اجرایی برتر سال ۹۹ استان تهران تجلیل و قدردانی کرد.

محسنی بندپی در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان تهران در تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان، اظهار کرد: از همه ۶۲ دستگاه اجرایی استان که اقدامات اثربخشی را از عملکرد آن‌ها شاهد بودیم مانند دبیرخانه و سازمان برنامه ریزی استان تهران که حدود ۱۰ ماه با به کارگیری نیرو‌های متخصص در این زمینه زحمت کشیدند و کار ارزیابی و سنجش عملکرد را در دستور کار خود قرار دادند نیز قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: امروز از ۱۲ دستگاه اجرایی تجلیل خواهد شد، اما همه دستگاه‌های اجرایی استان تهران حائز رتبه برتر هستند، ولی ملاک نمره آن‌ها بر اساس عملکرد است.

وی بیان کرد: ۵۵ درصد مالیات‌های کل کشور در استان تهران وصول می‌شود و ۲۵ درصد صنایع کشور نیز در همین استان است و خوشبختانه در سه فصل گذشته نرخ بیکاری کاهش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: استانداری تهران در ارزیابی عملکرد جزء سه استان برتر کشور قرار گرفت که همه شانزده فرماندار استان تهران در رسیدن به هدف مطلوب نقش موثری داشتند که فرمانداری شهرستان ری، ملارد، پردیس و شهریار به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

استاندار تهران ادامه داد: همه اقدامات در راستای افزایش رفاه، آسایش و معیشت مردم صورت می‌گیرد و تمام وعده‌هایی که داده می‌شود باید عملیاتی شوند که با توکل به خداوند در سال ۱۴۰۰ همه دستگاه‌های اجرایی خدمات اثر بخشی را در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی داشته باشند.

محسنی بندپی گفت: محور ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها به لحاظ عمومی مانند فرهنگی، مدیریت سبز و استاندارد سازی محیط دستگاه‌های اجرایی برای رفاه حال شهروندان است و البته شاخص‌های اختصاصی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند که سه دستگاه اجرایی محیط زیست، آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان تهران در ارزیابی عملکرد عمومی و اختصاصی رتبه برتر را داشتند و در پنج گروه تولیدی و خدماتی هم دستگاه‌هایی مانند اداره کل پرورش فکری نوجوانان و جوانان، آب منطقه‌ای استان، توزیع نیروی برق و ثبت احوال رتبه‌های برتر را کسب کردند؛ لذا دانشگاه علوم پزشکی استان تهران نیز در نظام ارائه خدمات بهداشتی و درمانی هم در خط مقدم قرار داشت.

در پایان این جشنواره مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان تهران نیز در اقدامی غافلگیرانه از زحمات انوشیروان محسنی بندپی با دادن هدایایی قدردانی و تشکر به عمل آوردند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار