محسنی بندپی گفت: اگر تاخیری در بازگشایی مدارس است به دلیل این است که  ما بتوانیم واکسیناسیون را بطور کامل انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان تهران اظهار کرد: طبق گزارش‌هایی که ارائه شد تعداد بیماران سرپایی ۹ درصد کاهش داشته است.

وی با  اشاره به فاصله گذاری اجتماعی گفت: فاصله گذاری اجتماعی حدود ۶۴ درصد است و تراکم استان تهران نسبت به دیگر شهر‌ها خیلی متفاوت است و این سختی را نشان می‌دهد.

محسنی بندپی ادامه داد: خوشبختانه بخش خصوصی وارد عمل شد و به کمک آمده تا شاهد کاهش بستری باشیم؛ بازرسی که در حوزه صیانت شکل گرفته، اگر پس از تذکر و اخطار، اقدام نشود با آن‌ها برخورد خواهد شد ما باید بتوانیم پاساژ‌ها را ساماندهی کنیم و ساعت کار مغازه های داخل پاساژ ها را شیفت بندی کنیم که هم کسب و کار تعطیل نشود و کرونا گریبانگیر آن‌ها نشود.

استاندار تهران گفت: آمار‌ها امیدوار کننده است، اگر تاخیری در بازگشایی مدارس است به دلیل این است که  ما بتوانیم واکسیناسیون را بطور کامل انجام دهیم.

محسنی بندپی گفت: امیدوارم با نگاه جدی‌تر و بررسی بیشتر، وزارت بهداشت را تنها نگذاریم بر اساس تعهد سیاسی حاکمیت، ۲۰ نهاد در کنار وزرات بهداشت بودن تا این استان از پس مشکلات برآید.

وی گفت:تا عصر روز گذشته ۱۴ شهریورماه ۳۶ درصد مردم استان با عدد ۵ میلیون ۱۱۶ هزار و ۷۱۹ و نفر در استان تهران واکسینه شده اند که در مقایسه با آمار کشوری این آمار قابل قبول است.

محسنی بندپی گفت :مراکز ۱۳۵ گانه واکسیناسیون در سطح استان از روز چهارشنبه به صورت ۲ نوبتی فعالیت می‌کنند و با کمک نیرو‌های بسیج، هلال احمر و نیرو‌های مدیریت بحران شهرداری تهران به کمک کادر درمان می‌آیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
بازگشایی دانشگاهها و مدارس، خیانت به کشور است.
اعتماد مردم را بیش از این خدشه دار نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
باز شدن مدارس و دانشگاهها در این شرایط کار خلاف و نهایت بی تدبیری است . تمام دانش آموزان و دانشجویان باید دو نوبت واکسن بزنند . در این اوضاع وقت باز شدن است ؟ لااقل مجازی باشند بچه ها سالم هستند . ریس جمهور چطور راضی است به ا ین کار خلاف . مدارس و دانشگاهها روزی باید باز شوند حتب یک مورد ابتلا نباشد نه الان که روزی 30 هزار نفر می گیرند و روزی 700 نفر می میرنند . بی تدبیری تا کجا؟
آخرین اخبار