ویدئوی نجات کودکی از یک تصادف حتمی توسط کارگر فاضلاب مورد استقبال کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده واکنش استثنایی یک کارگر در نجات جان کودک را به تصویر می‌کشد. این کودک در حال عبور از خیابان بود که این کارگر با واکنش به موقع خود مانع تصادف او با یک خودرو شد. ویدئویی که منتشر شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد.

در ابتدای این ویدئو در حالی که کودک از خانه بیرون آمده و قصد رد شدن از خیابان را دارد دیده می‌شود. در این لحظه یک ماشین حمل زباله از مقابل کودک عبور کرده و کودک که از پشت ماشین حمله زباله در جهت مخالف خیابان باخبر نیست، تصمیم می‌گیرد از خیابان عبور کند. در همین لحظه کارگر سیستم فاضلاب شهری که از نزدیک شدن ماشین و ورود همزمان کودک به خیابان آگاه است وارد عمل شده و با حرکتی دیدنی مانع تصادف خودرو با کودک می‌شود.


بیشتر بخوانید


این اتفاق در منطقه رونالدیا برزیل رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این کودک نامش لوکاس اعلام شده و پس از اشتباه پدربزرگش در باز گذاشتن درب خانه وارد خیابان شده است. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از یک میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از کاربران واکنش دیدنی کارگر را مورد تمجید قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
اینو باید بکنن رییس اون مرکز
آخرین اخبار