اشتباه راننده تسلا در انتخاب بدترین زمان ممکن برای بازکردن درب های خودرو موجب حادثه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند؛ مانند ویدئویی که اشتباه یک راننده تسلا را به تصویر می‌کشد.

این راننده پس از حرکت، اقدام به بازکردن درب‌های خودروی تسلا ایکس خود کرد که درب خودرو با اتوبوس برخورد کرد. ویدئوی منتشر شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو این راننده پس از خروج از پارک در حالی که درب خودروی لوکس خود را باز می‌کند دیده می‌شود. لحظاتی بعد او به یک اتوبوس که در خیابان متوقف شده شدیدا برخورد می‌کند. این اتفاق در یکی از خیابان‌های لندن رخ داد. راننده تسلا پس از وقوع این تصادف محل حادثه را ترک کرد.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش‌ها هنگامی که درب خودروی تسلا باز باشد سه هشدار برای راننده به نمایش گذاشته می‌شود. اما مشخص نیست این آپشن‌ها برای این خودرو دچار نقص فنی شده بوده یا راننده با وجود دریافت هشدار نسبت به آن با بی تفاوتی عمل کرد.

مقامات حمل و نقل لندن وقوع این حادثه در تاریخ ۱۴ آگوست را تایید کردند. گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست آیا این راننده توسط پلیس شناسایی و بازداشت شده است یا نه.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار