در سه عملیات رعدآسای پلیسی که برای دستگیری سارقان و کلاهبرداران در مشهد انجام شد، عاملان تعداد زیادی از سرقت‌های مشهد دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین دهقان پور فرمانده انتظامی مشهد گفت: به دنبال  دستبرد سارق یا سارقان به چند صرافی و زعفران فروشی در هسته مرکزی مشهد که به دلیل بافت فرسوده آن، از شگرد سوراخ کردن دیوار و پشت بام استفاده شده بود، گروه ویژه‌ای از نیرو‌های تجسس کلانتری شیرازی مشهد با فرماندهی سرهنگ برزنونی (رئیس کلانتری) وارد عمل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.

او افزود: بررسی‌های میدانی بیانگر آن بود که سارق یا سارقان با دستبرد به دو صرافی و زعفران فروشی، مبالغ زیادی ارز‌های خارجی دلار، یورو و همچنین زیورآلات را به همراه مقادیری زعفران در حالی سرقت کرده اند که مالک یکی از صرافی‌ها کلید گاو صندوق را هم در مغازه اش پنهان کرده بود اما سارق با یافتن کلید گاو صندوق همه سرمایه و اشیای با ارزش را به یغما برده بود.


بیشتر بخوانید


به همین دلیل گروه ویژه تجسس پس از ردزنی‌های اطلاعاتی و کنکاش‌های پلیسی، موفق شدند با استفاده از آثار به جا مانده از سارق، مخفیگاه او را در انتهای جاده سیمان و درون یک پاتوق آلونک گونه شناسایی کنند.

مقام ارشد انتظامی مشهد ادامه داد: ماموران کلانتری شیرازی مشهد با کسب مجوز‌های قضایی و در یک عملیات سریع و هماهنگ، سارق ۲۳ ساله را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار