رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۲۰ واحد تولیدی از اول سال تاکنون به چرخه تولید بازگشته‌اند و مابقی نیز در مراحل احیای مجدد قرار دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی طرح‌های قابل احیای صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان اردبیل که در سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد، گفت: طبق بررسی‌های انجام یافته در خصوص مشکلات واحد‌های تولیدی استان اردبیل کل واحد‌های راکد که قابل احیاء هستند تعداد ۹۸ واحد تولیدی و صنعتی است که از این تعداد احیای ۷۶ تولیدی در دستور کار قرارگرفته است.

او افزود: از اول سال تاکنون تعداد ۲۰ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته و ۴۳ واحد تولیدی و صنعتی دیگر نیاز به تسهیلات بانکی دارند که از این تعداد ۱۵ واحد از آن‌ها جهت اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و ۱۳ واحد دیگر نیز مشکل اداری و مدیریتی دارند که در حال بررسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: برای بازگشت واحد‌های تولیدی و صنعتی به چرخه تولید مشکل این واحد‌ها توسط کارشناسان تخصصی هر حوزه بررسی و پس از احصاء مشکل آن‌ها در کارگروه‌های مربوطه طرح و تصمیمات لازم در راستای رفع موانع تولید اتخاذ می‌گردد تا واحد‌های راکد مجدداً وارد چرخه تولید شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.