مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: واکسیناسیون کارگران واحد‌های تولیدی به زودی در شهرک‌های صنعتی استان آغاز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با همکاری شبکه بهداشت شهرستان‌های اردبیل و نمین، واکسیناسیون شاغلین واحد‌های تولیدی در دو شهرک صنعتی اردبیل (۱) و (۲) در چند روز آینده آغاز می‌شود.

او ادامه داد: مجموع شاغلین این دو شهرک بیش از ۸ هزار نفر است که برای سهولت در امر تزریق واکسن، تعداد بیش از ۱۰ پایگاه واکسیناسیون ثابت و سیار در این دو شهرک آماده سازی و در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: در انتخاب مراکز واکسیناسیون تلاش شد تا واحد‌هایی که دارای اشتغال بالایی هستند انجام واکسیناسیون در همان محل انجام شود و برای واکسینه کردن سایر واحدها، چند اکیپ سیار و همچنین مرکز واکسیناسیون اصلی در دفاتر شرکت‌های خدماتی این دو شهرک در نظر گرفته شده است.

اهلی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با مساعدت استاندار محترم، مقرر گردید تا در انجام واکسیناسیون، کلیه شاغلین بالای ۱۸ سال تحت پوشش واکسن قرار گیرند که با اجرای آن شاهد ارتقای ایمنی کارگران در برابر ویروس منحوس کرونا خواهیم بود.

او اظهار داشت: البته برنامه ریزی‌ها برای واکسیناسیون سایر شهرک‌های صنعتی استان نیز صورت پذیرفته است که در اسرع وقت نسبت به اجرای آن اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن تشکر از زحمات کادر درمان و مسئولین شبکه بهداشت و درمان و کلیه عواملین دخیل در امر واکسیناسیون، از کلیه واحد‌های صنعتی دعوت کرد تا با مشارکت در این امر مهم، آسیب‌های وارده در بخش کارگری را به حداقل برسانند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.