نیم صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ استان کرمان را اینجا ببینید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نیم صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ استان کرمان را همراه با تیتر و عناوین متنوع به شرح زیر مشاهده کنید.

روزنامه واقعه امروز به جلسه شورای شهر کرمان پرداخت و این گونه تیتر زد: «از بررسی وضعیت بازار کرمان تا پیشنهاد نام گذاری خیابانی به نام قهرمانان»

این روزنامه همچنین در این شماره خود اخباری از انتصابات مسئولان در کشور را منتشر کرد.

روزنامه کاغذ وطن با اشاره به یک سال اعتراض اهالی روستا‌های بنک و سرگرو از فعال شدن دوباره معدن آهک شهرستان منوجان سخن گفت.

این روزنامه همچنین با اشاره به نقش بسزای تالاب جازموریان در استان کرمان نوشت: چاه‌ها و سد‌ها حقابه جازموریان را بلعیدند.

تا پایان ۱۴۰۴ بیش از ۳۰ درصد فعالیت‌های فولادی کشور در کرمان خواهد بود نیز خبر خوش امروز روزنامه کاغذ وطن بود.

کرمان امروز در ۱۶ شهریور با خبر‌ها و گزارش‌های متنوع و اغلب جالب منتشر شد.

آفت چاله و چاه؛ در کمین تغییر شتاب زده مدیران گزارش کرمان امروز از بحث تغییر مدیران استانی در دولت جدید و آسیبی که در کمین اتفاق است، بود.

توقف ثبت نام زائران اربعین، کرمانی‌ها باید منتظر تصمیمات کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی باشند، نیز از اخبار قابل توجه  این روزها است که روزنامه کرمان امروز به آن پرداخت. 

رونمایی از قالی پارالمپیک، نحوه اعطای سهام عدالت به جاماندگان، نبود زیرساخت‌های لازم برای انتقال محصولات کشاورزی در جنوب کرمان، قارچ سیاه در کرمان و واردات واکسن کرونا از جمله اخبار و مطالب منتشر شده در روزنامه کرمان امروز بود.

شما می‌توانید تصویر نخست این روزنامه‌ها را با تیتر‌های متنوع دیگر در ادامه مشاهده کنید:

روزنامه واقعه

روزنامه کاغذ وطن

روزنامه کرمان امروز

انتهای پیام/ م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار