تصاویر نیم صفحه نخست مطبوعات استان کرمان، مورخ شنبه ۱۳ شهریور ماه را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تصاویر نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان، مورخ شنبه ۱۳ شهریور ماه را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده می‌کنید.

روزنامه کاغذ وطن، امروز با تیتر "سفر برای اقشار کم درآمد ارزان شود"به یکی از مهمترین اظهارات ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اشاره کرده و خواستار توجه بیشتر به این امر شده است.

"قله مرگبار پیک کرونا در کرمان"، موضوع دیگریست که روزنامه کرمان امروز در قالب یک گزارش به اشغال صد درصدی تخت‌های بیمارستانی و بستری شدن بیش از یک هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان اشاره کرده است.  

روزنامه واقعه در شماره امروز خود با تیتر "شهردار آینده بداند کرمان یک شهر جهانی خواهد بود" از زبان محسن پوراسماعیلی سرپرست شهرداری کرمان به سخنان وی در خصوص کرمان پرداخته است.

تیتر"نیاز به شفاف سازی و ارائه توضیح محسوس است" با محوریت بیان برخی از نگرانی‌های پروژه تونل انتقال آب به کرمان، از دیگر اخباریست که در روزنامه‌های امروز استان کرمان به چشم می‌خورد که شما می‌توانید این اخبار را به همراه خبر‌های مختلف دیگر در ادامه بخوانید:

روزنامه کرمان امروز

روزنامه کاغذوطن

روزنامه واقعهانتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.